niedziela, 26 marca 2017

M贸j pierwszy projekt ^.^

Siema 馃槄
Dzi艣 wieczorem tak usiad艂am do laptopa i my艣la艂am sobie ,,Hmm a gdybym spr贸bowa艂a czego艣 graficznego? Wiem mo偶e te koszule co widzia艂am w galerii?'' Jak mi co艣 wpad艂o do g艂贸wki to nie mog艂o wypa艣膰 czyli nie dawa艂o mi spokoju. Mo偶e na pocz膮tek zaprezentuj臋 Wam orygina艂?
Zwyk艂a koszula a tyle pracy. nie ma tu nic nadzwyczajnego. Jak to koszule. D艂ugi r臋kaw, mankiet i guziki. Co tu trudnego? Heh. Te偶 tak my艣la艂am jednak si臋 przeliczy艂am. W tle s艂ucha艂am meczu (Brawo Polska 馃挒) i tak sobie zamalowa艂am prawie ca艂膮 koszul臋 jednym ci膮giem. I nasta艂a ta chwila. Kiedy Lewandowski strzeli艂 gola tak si臋 zl臋k艂am 偶e wyjecha艂am (Brawo ja!) Jakbym nie robi艂a tego jednym ci膮giem to by mo偶e mi to tyle czasu nie zaj臋艂o. Dobra poka偶臋 ju偶 t膮 przer贸bk臋.
*TO M脫J PIERWSZY RAZ Z PRZER脫BKAMI*
Zupe艂nie przypadkowo ubra艂am czarne rurki, 艂udz膮co podobne do kobiety powy偶ej. Wiem 偶e guziki powinny by膰 szare b膮d藕 bia艂e. Jednak zrobi艂am takie tylko 偶e wtedy si臋 zupe艂nie nie odznacza艂y. Do艣膰 powa偶nie do tego podesz艂am i ka偶dy szczeg贸艂 stara艂am si臋 dopracowa膰.
Program: Photoscape
Czas: 40 minut
Jakbym j膮 nazwa艂a: Koszula ,,Puszysty raj''
Cena: 25 G.
Moja ocena: 9/10 (wiem 偶e nie jestem skromna)
My艣l臋 偶e nie jest a偶 tak tragicznie. Zag艂osujcie w sondzie i dajcie zna膰 w komentarzach jak Wam si臋 podoba ca艂o艣膰. Mo偶e seri臋 zaprowadzi膰?

呕ycz臋 Wam mi艂ego, niedzielnego wieczoru i fajnego tygodnia!

//Olka xx

7 komentarzy:

  1. Rozwali艂o mnie to: "Zostaw to Emilce ;)". 馃槀

    OdpowiedzUsu艅
  2. • po "sobie" dwukropek
    • "nie" z wielkiej litery
    • przed "czyli" przecinek
    Mia艂am wypisa膰 wszystkie b艂臋dy interpunkcyjne, ale mi si臋 nie chce - jest tego za du偶o.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O nie ja chyba nie zrozumia艂am o co chodzi w po艣cie :/ bo nie ma ani kropek ani przecink贸w on jest do bani :/
      /Kradn臋 Renty

      Usu艅
  3. Jak na pierwszy raz cudowna , gdyby艣 widzia艂a moje projekty kt贸re robi o wiele d艂u偶ej a efekt jest... dobra nie wa偶ne xD
    /Kradne renty

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢liczny *_*
    ~Nerea

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.