piątek, 6 kwietnia 2018

Kolory inspiracji #2

Siema.
Tak za równo ja jak i całe Aki żyjemy. ostatnimi czasy blog świeci pustkami. Jest to spowodowane nauką i przygotowaniem do świąt Wielkiej Nocy. Każdy jest tylko człowiekiem. Niestety, ale w najbliższym czasie może być trochę mniej postów z mojej strony, ponieważ mam wizyty u lekarzy i badania, ale nie będę tutaj o tym mówić. Teraz tylko zaplanowałam kilka postów, ale zobaczy się jak to będzie. Przechodząc do posta - dzisiejszego dnia zobaczymy kolejną stylizacje o jednym kolorze. Tym razem będzie to kolor dość nietypowy- szmaragdowy. Można powiedzieć, że jest on odcieniem ciemnej zieleni. 
Do tego koloru banalne było znalezienie odpowiednich części ubrań ponieważ na Awatarii jest dużo ubrań o takiej barwie. Outfit nie jest tylko szmaragdowy. Przejawia się tu kolor złoty, głównie pasek i nogawki spodni. Jednak kiedy skończyłam tworzyć stwierdziłam, że zbyt monotonny ten strój. Toteż dodałam czarne kolczyki z projektanta. Może ich prawie nie widać, jednak są. Stylizacja nie wywiera jakiegoś szczególnego wrażenia, jednak do najgorszych też nie należy. Oceniam ją 6/10. Wy również możecie ją ocenić w komentarzu. Teraz prosimy sondę, która zdecyduje jaki kolor pojawi się w następnym wydaniu tej zabawy. 


Ja już się z Wami żegnam i życzę miłego weekendu, który i tak za 2 dni się skończy. Ale następne wolne za 20 dni więc jest na co czekać. 
Do usłyszenia!
//Olka xx

3 komentarze:

  1. Chyba ci coś się pomyliło jakim Wielkanocy jak jest 7 kwietnia? Ogółem tekst taki trochę niespójny a przecinki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups skutki pisania w wielką Sobotę xD Już poprawiam!

      Usuń
  2. Sama świecisz pustka w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.