czwartek, 12 kwietnia 2018

W innym stylu #1 - wprowadzenie

Witam w mojej nowej serii.
Wpadłam na ten pomysł dziś i od razu postanowiłam go zrealizować, myślę że wam się on spodoba. O co tutaj chodzi? Będę wyznaczała jedną część z garderoby i przerabiać ją na inny sposób. Dzisiaj ja wybieram kategorię, ale w następnej części wybór będzie należał do was! Dzisiaj pod lupą bluzka Smile z najnowszego eventu. 
Bluzkę miałam już okazję opisać podczas opisywania całego zestawu z eventu. Więc pomińmy to i przejdźmy do kategorii, a będzie nią... strój codzienny!
Co nieco się zmieniło. Po pierwsze - zniknął motyw na bluzce, mianowicie żółta emotikonka. Bluzka jest teraz czarno - różowa. Na górze jest sznurowana i widać dekolt awatarki. Rękawy mają  w nadgarstkach dwie czarne bransolety, w sumie nie wiem po co je tam dodałam... Dół bluzki jest pokryty różowymi falbankami, daje to całkiem ciekawy efekt. Tak szczerze - trudno znaleźć kategorię dla takiej bluzki, no ale może znajdziecie kategorię dla następnej części garderoby? Wystarczy tylko tyle, że napiszecie wymyśloną przez siebie kategorię w komentarzu, a ja wykonam pracę do tego i napiszę kolejnego posta z tej serii! Niech wasza wyobraźnia nie zna granic! Powodzenia! ♥♥♥


2 komentarze:

  1. Podoba mi się ta przerubka. moze wez zrob na lato lub na wiosne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi sie nie podoba i po kropce pisz z dużej litery anonimie .
      Daje takie 6/10 bo pomysł może nawet ale samo wykonanie ble

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.