środa, 20 listopada 2019

Być projektantem #12 - projekt ubrania Diany Krwawego Księżyca z gry League of legends

Witajcie!
Gra League of legends należy do tych, w które grywam bardzo często. Jest to bardzo popularna gra od Riot Games. Czy Awatarię da się połączyć z Lol-em? Ależ oczywiście! W dzisiejszej notce z serii Być... przedstawię Wam, Drodzy Czytelnicy, mój projekt ubioru postaci.


Na początku zaprezentuję Wam arta dla skina Diany. Dla ciekawych - skin epicki, wart około 30-40 zł. Niestety skiny w Lol-u są płatne, ale można także wylosować ze skrzynek za dobrą grę. Ten skin jest jednym z moich wymarzonych w tej grze, bardzo chciałabym mieć go w posiadaniu. Ale nie o tym dziś mowa. Zajmijmy się projektem.

Nad projektem ubrania pracowałam około godzinę czasu. Starałam się jak najlepiej odwzorować go ze skina. Niestety przez wzgląd na Awatarkę nie mogłam zastosować niektórych szczegółów. Sam art z gry nie pozwolił mi też zaprojektować butów. Maski też nie ma, ale jeżeli projekt spodoba Wam się na tyle dobrze, to postaram się poszperać w internecie i odtworzyć resztę wraz z bronią.

Tutaj macie ubranko bez Awatarki, które możecie wykorzystać, jeżeli Wam się spodobało. Najwięcej problemów przysporzył mi sznur oraz futerko na ramieniu, sam rysunek nie był trudny, zdecydowanie więcej czasu spędziłam na patrzeniu na skina i odwzorowywaniu całego czerwonego kostiumu. Jest on dosyć skomplikowany. Jak widzicie dominuje tu czerwień oraz biel, naszyjnik wkomponował się kolorystycznie do stroju. Strój sam w sobie nie jest symetryczny, z jednej strony ma rękaw, a z drugiej nie. Kojarzy mi się on odrobinę z anime.
Dajcie znać w komentarzu co o nim sądzicie. Może poprawilibyście co nieco? Gdyby strój pojawił się w grze - jaką cenę byście mu dali?


Midorme

2 komentarze:

  1. Super, powinnaś częściej odtwarzać stroje np popularnych postaci z filmu.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.