niedziela, 24 listopada 2019

Być projektantem #13 - projekt piżamy

Hej! 
W niedzielny poranek życzę wszystkim udanego dnia. Powiem szczerze, że niedziela nie należy do moich ulubionych dni tygodnia, racja wtedy spotykamy się z rodziną i jest tak oficialnie, ale ta świadomość że jutro poniedziałek... 
Dobra, dobra! Koniec ceregieli! Zaczynamy przedstawienie projektu, a na koniec jeszcze kilka ogłoszeń.
Przed wami mój projekt piżamy na Awatarii. Kilka miesięcy wstecz mogliśmy ujrzeć nowe komplety piżam w sklepach awataryjnych. Pomimo ich dołujących cen... same w sobie były śliczne. Dzisiaj przedstawiam wam najzwyczajniejszą piżamę, która według mnie mogłaby pojawić się w grze, a poniżej projekt bez postaci do przeróbki.
A! I pamiętajcie, że jeśli ktoś z Was zrobił swoją własną przeróbkę mojego projektu proszę przesyłajcie je na maila blogowego: emilka.bros@interia.pl.

Różowy, dziewczęcy komplet prezentuje się następująco. Przeważa tutaj pudrowy róż w różnych oddcieniach. Komplet jest zdecydowanie lepszy na letnią porę roku, ze względu na krótki rękaw. Na oczach widzimy przepaskę z zamkniętymi oczami. Według mnie byłby to świetny pomysł, gdyby taką dodali do gry, gdyż nadałoby to realistyczności grze, ponieważ nasza Awatarka nie spałaby z otwartymi oczami. 😂 Bluzka ma na środku wizerunek gwiazdki, a rękawy mają pomponiki z bawełny. Spodenki lekko odstają przy kolanach, są luźne. Na koniec kapcie z pomponikami. Całość gra kolorystycznie i kojarzy się ze snem. Cenę pozostawiam wam. Czy byłby to komplet za złote, czy też srebre monety? Jak oceniacie komplet? Co byście zmienili? 

Z racji, że nie mamy na razie żadnych chętnych do FAME MMA AVATARIA - seria odbędzie się innym razem i zostaje wstrzymana. 
W sprawie kradzieży AKI wypowiem się w najbliższym czasie na kanale, ponieważ Julia nie przystała na żadną propozycję i podeszła do sprawy olewająco. Jest to żenujące, ponieważ pragnę pokojowo rozwiązać sytuację, a ona i jej koleżanka z innego bloga tworzą na YouTube przeróbki z wizerunkiem mojej postaci w roli głównej. Dziękuję osobom za poparcie zarówno na Facebooku, jak i naszej klasie. Jeżeli nie chcesz rozwiązać tego pokojowo i się ze mną pogodzić, to proszę bardzo - JA RĘKĘ WYCIĄGNĘŁAM DO ZGODY. Odmówiłaś i olewasz to, nie jest to zachowanie godne i honorowe. Będę w to brnąć dalej, dopóki dopóty nic się nie wyjaśni. 
Posty na oficjalnym AKI, czyli tutaj będą się pojawiały w miarę regularnie od jednego do dwóch na tydzień, a jutro otwieram nabór na kolejnych autorów bloga, także zapraszam do współpracy. 😃
Zapraszam Was także na mojego drugiego bloga, na którym publikuje moje opowiadania z Wattpada, a jak już tu jesteśmy to zapraszam Was też na Wattpada @midorme.
kronika-wspomnien.blogspot.com REAKTYWACJA!

Pozdrawiam, 
Midorme 🤗

16 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że projekt wyszedł Ci dość dobrze. A co do dramy, pamiętaj, nie poddawaj się, skoro nie odda ci tamtego bloga, po prostu skup się i rozwijaj tego, ona w końcu stamtąd odejdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. suhaj ęmilka ! gupia sóko !!!!!! porzałujesz rze usunełaś muj film jeszcze goszko za to zapłącisz :) . nie hciałam ci nic rąbić ale teraz nięmam wyboru ahhh stracisz swuj najwienkszy skarb .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz co jest moim największym skarbem, Trumienko? XD

      Usuń
    2. Gdyby nie pewna osoba... . Nila by nawet tego filmy nie usunęła ciekawe kto to taki.

      Usuń
    3. nó nó widzę rzę ńię mąsź rącją mąrzą tąkim jązykiąm dò ćębię dòtrè trúmnô

      Usuń
    4. Ależ ona nią jest!Ona jest mną bo lubi nią być bo ja jestem najlepsza!
      Prawdya? Niezgoda? Zgoda.

      Usuń
    5. midorme dopiero obgadywala validke a teraz sie z nia przyjazni hiiiiiiiiiiiiiiiiiit!

      Usuń
    6. wiesz kiedyś to bylo kiedyś teraz to teraz my już mamy wyjaśnione wszystko

      Usuń
    7. A skąd wiesz ze się z nią przyjażnie nie lubie jej ale to nie znaczy że się z nią nie zgadzam.

      Usuń
  3. Witam wszystkich mam 14 lat i gnembiom
    mnie w szkole.jestem brzydka i głópia ale uwrzam ze jestem fajna. No bo udajem valide i nile i karzdego logo uwarzam za zagrozenie i konkórencje.
    rodzice mnie olewajom a ja z nóduw hejtuje w necie.
    * Trumna*

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.