czwartek, 21 listopada 2019

Co dalej se starym AKI? Informacja dla Julii i próba rozwiązania sytuacji

Witam,
dzisiaj dłuższa notka dotycząca kradzieży AKI, która obiegła Awatarię wzdłuż i wszerz. Chcę odnieść się przede wszystkim do tego, co sądzę o całym zajściu, jak chcę rozwiązać problem i dlaczego nie zostawię tego w tyle.
Powiem szczerze - blog AKI jest dla mnie ważny. Ludzie piszą, że wracam i chcę odzyskać AKI tylko dla sławy i wyświetleń. To teraz wyjaśnię wasze przekonania jednym pytaniem retorycznym.
A KTO, DO CHOLERY ZAŁOŻYŁ TEGO BLOGA?
Odpowiedź pozostawiam Wam.
Zdenerwowałam się, gdy zobaczyłam że Julia usunęła wszystkie nasze posty od 2014 roku. Jesteś niepoważna i nie doceniasz cudzej pracy, a potem się dziwisz.
Jak tak można? Co mną kieruje? Najważniejsze są dla mnie wspomnienia z tego bloga, a także osiągnięcia. Julia, to nie są tylko Twoje osiągnięcia, ale też Oli, graficzki Julki, Cary, Mateusza i innych administratorów i autorów bloga. A ty? Ty o tym zapomniałaś i myślisz tylko o sobie. Przypisujesz sobie za wiele zasług, a nawet połowa z nich nie należy do Ciebie. Czy ja kiedykolwiek wspomniałam, że Cię usunę z bloga kiedy mnie tam dodasz (w czasie dramy)? Nie, bo doceniam Twój wkład na tym blogu. A ty? Jedynie upierasz się na swoim!
Zwracam się do Ciebie, nie interesują mnie wyczyny Twoich koleżanek.
W tym poście chciałabym to wszystko zakończyć, a to zależy TYLKO I WYŁĄCZNIE OD CIEBIE.
Przedstawię Ci teraz kilka propozycji rozwiązania sprawy. Najpierw chciałabym się z Tobą skontaktować, ale musisz mi odpowiedzieć.

Propozycja nr 1:
Usuwasz bloga o adresie awataria-kraina-inspiracji.blogspot.com i zakładasz własnego, ja zmieniam adres i nazwę tego bloga, aby na zawsze zniknął on z kart historii Awatarii i zaczynamy nową przygodę.

Propozycja nr 2:
Dogadujemy się. Obydwie zostajemy współwłaścicielkami bloga. Spory na margines i współpracujemy dalej. Bardzo mi zależy na pokojowym rozwiązaniu sprawy.

Propozycja nr 3:
Dodajesz mnie na bloga. Ustawiamy wszystkie posty jako wersje robocze. Piszemy posta reklamującego nasze nowe blogi i na tym kończymy pracę z AKI. Oczywiście masz prawo skopiować wszystkie swoje posty i wgrać je na nowego bloga.

Wyjść z tej sytuacji jest wiele, chcę  rozwiązać to pokojowo i nie kłócić się na darmo. Każdy wie jaka jest sytuacja i jak wygląda sprawa. Jeżeli ty Julia masz swoje warunki to także je napisz, a czytelnicy będą tego świadkami.
Gdyby nie zależało mi na blogu (nie miałabym zamiaru wrócić) to nie walczyłabym o to i miała to gdzieś, ale zawsze w mojej wypowiedzi pojawia się  słowo MOŻE.
Dlatego też proszę o kontakt i rozwiązanie całej sytuacji w cztery oczy, a nie jakimiś kłótniami. Ty dobrze zdajesz sobię sprawę, że źle postąpiłaś i ja też dobrze zdaję sobię sprawę, że źle postapiłam.
Nie wiem co jeszcze mogę dodać, jeśli to czytasz to pomyśl nad tym co Ci proponuję i co w obecnej sytuacji dzieje się w tym wirtualnym świecie.

Pozdrawiam,
Midorme

8 komentarzy:

  1. Dobrze prawisz, Julka weź może coś odpowiedz a nie masz to w dupie. Dziewczynie zależy a ty sie zachowujesz niepoważnie. Jak jakaś panienka z gimbazy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem niemal pewna, że Julka to oleje i nie pogodzi się, bo jest cholernie uparta. Teraz pewnie AKI będzie świeciło pustkami, bo sama oleje tego bloga..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odpowiem bo lóbie zadzierac nosa i właśnie robię kópe a potem mósze podetszec dópem

    ~ jólia kraina kradzieszy
    Ps to trómna kazała mi to napisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak masz zamiar podchodzić do sprawy to naprawdę jesteś żałosna/y.

      Usuń
    2. natala z oa miala napisane we wspolpracy kraina kradziezy, niezle sie bawisz kochana ;d jak nie masz humoru rodzinki smieszkowej i do niej nie nalezysz to nie kradnij naszych zartow, dzieki

      Usuń
  4. I nadal ma napisane Julia-kraina kradzieży nie dziwie się jej ze ja tak nazwała skoro bez wyjaśnienia pozbawiła emilie z bloga albowiem widać ze komentarz z anonima wyżej został napisany przez Julię albo jej ludzi bo ona dużo razy nazwywala admina bloga OA natala

    OdpowiedzUsuń
  5. Julka jak nie odpiszesz Emilce, to znaczy, że jesteś większa świnia niż sądziłam!
    Jak mogłaś usunąć wszystkie posty i zostawić tylko swoje? Pogrzało Ciebie? Chciałam się zainspirować ostatnio
    jakimiś stylizacjami od was a tu: ta strona nie istnieje. Boże, nie mogłaś własnego bloga zrobić? Jak można ot tak wyrzucić tyle lat pracy? Ale masz to w Dupie, bo to nie Twoje.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.