piątek, 30 grudnia 2016

Skradzione święta - etap 2

Hej!
Dokładnie kilka minut temu na Awatarii rozpoczął się drugi etap naszego eventu!
Tym razem naszym zadaniem jest zdobyć wyjątkową umiejętność!
Podobnie jak w etapie pierwszym, umiejętność tę musimy wykonać w warsztacie!
Tym razem wymagania są moim zdaniem większe.
Polecam użyć sposobu na Goldy, znajduje się on w naszej zakładce ''Poradniki''.
Iskierki, możemy zdobyć grając w minigry.
Chodzą słuchy, że wypadają one nawet wtedy, gdy przegrywamy w minigrach.
Musimy wykorzystać sporej ilości energię, aby zdobyć takie iskierki. 
Na chwilę obecną wiadomo mi tylko tyle na ten temat.
Mam nadzieję, że ten etap nie będzie taki trudny jak się nam wydaje i szybko się z nim uporamy!
~Emilka

Newsy!
Aby iskierka wyskoczyła, trzeba przegrać w minigrze np. w wyścigach samochodowcyh.
W szybki sposób można zdobyć iskierki przegrywając w bitwie na poduszki!


5 komentarzy:

  1. Emilka zawiodłam się na Tobie na całej lini... Po raz który Cara odeszła? Po raz 2. Przyszła 1. I teraz co na na główku ją umieszczasz? To nie wróży dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehm... Jeszcze nic nie wiemy, przez moją nieobecność wiele się pozmieniało. Cara pisze na naszej grupie na Facebooku, że chce jednak wrócić więc postanowiłam dać jej szansę OSTATNIĄ. Mi także się nie podoba to, iż osoba odchodzi z bloga i wraca z powrotem.

      Usuń
  2. Z tymi iskierkam to prawda, że wypadają przy przegrywaniu,bo ja gralam i wygrałam z 3 razy z rzędu nie wypadła mi ani jedna :)
    Mam pytanie nie odnosne tematu, jak znaleźć klisze? :/

    OdpowiedzUsuń
  3. TE ISKIERKI WYPADAJĄ TYLKO PRZY PRZEGRANEJ. ;-; Może to błąd. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam Cię Emilka dzisiaj w Kanionie chciałam zagadać i focie z Tobą zrobić, ale już Cię za chwile nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.