pi膮tek, 16 grudnia 2016

艢wi臋ta z dreszczykiem - PROLOG

馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫

16 grudnia 2090
Nazywam si臋 Eliza. Mam 16 lat. Moim hobby jest rysowanie, fotografia oraz... zjawiska paranormalne! Kocham ogl膮da膰 horrory i przesiadywa膰 przed lustrem do p贸艂nocy. To jest takie ekscytuj膮ce! 
Wczoraj zapad艂o moje ostateczne postanowienie noworoczne - przywo艂am ducha! Wiem prawie wszystko na ten temat! My艣l臋, 偶e mi si臋 uda. Jestem taka podekscytowana!!!

馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫馃拫
Eliza

Rankiem jak to zawsze Eliza wysz艂a na dw贸r si臋 przwietrzy膰.
Ubra艂a si臋 w ciep艂膮 kurtk臋 i wysz艂a.
- Oh! Ten bia艂y 艣nieg... lampki, choinka... DUCHY - pod艣miewa艂a si臋 Eliza. - Kocham to! Kocham 艣wi臋ta! Czekam na nie od lat, wreszcie b臋d臋 mog艂a to zrobi膰! Wreszcie przywo艂am ducha.
- Co ty gadasz Eliza? - krzykn臋艂a z daleka jej przyjaci贸艂ka Emily.
- Emily! - u艣miechn臋艂a si臋 Eliza.
- A ty znowu my艣lisz o 24 grudnia? Bo偶e, Eliza m贸wi臋 Ci to si臋 藕le sko艅czy...
- Emily, ale to moje marzenie i w艂a艣nie 24 grudnia razem na strychu o p贸艂nocy przywo艂amy ducha! To b臋dzie idealna chwila i jedyna w swoim rodzaju. - krzycza艂a z rado艣ci膮 Eliza.
- Dobrze ju偶 dobrze, niech Ci b臋dzie, ale ja za to nie odpowiadam. Przecie偶 dobrze wiemy, 偶e ty nastawi艂a艣 si臋 na to, 偶e Ci si臋 uda, a tak naprawd臋 to tylko k艂amstwa...
- Jakie k艂amstwa?! Co duchy? To sama prawda, jeszcze zobaczysz! Dobrze, ja lec臋 do domu, do zobaczenia p贸藕niej! - po偶egna艂a si臋 Eliza.
Dziewczynki si臋 rozesz艂y, ka偶da posz艂a do swojego domu. Eliza i Emily by艂y s膮siadkami i od ma艂ego si臋 przyja藕ni艂y, oraz mia艂y takie same zainteresowania zjawiskami paranormalnymi.
Eliza posz艂a do swojego pokoju i zacz臋艂a czyta膰 w internecie ciekawostki o duchach.
Nagle zadzwoni艂 do niej telefon...

CI膭G DALSZY NAST膭PI...

Jak na razie opowiadanie nie zapowiada si臋 ciekawie, ale uwierzcie mi - ju偶 w 1 cz臋艣ci zacznie si臋 dzia膰! Do zobaczenia w nast臋pnej cz臋艣ci! >:)
~Emilka





9 komentarzy:

  1. Emi sorry ale znowu zaczynasz?! Cara pierwsza mia艂a opowiadanie.. Ca艂y blog 艣ci膮ga od jednej osoby.. przepraszam ale musz臋 to napisa膰.
    Obrazek - 艣ci膮ga
    Opowiadanie 艣ci膮ga
    Vlogmas 艣ci膮ga

    Chocia偶 niedugo blogi b臋da bi艂y sie o Care! Szanujcie ka偶d膮 adminki..

    ~ Nathalie

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. i dobrze 偶e Cara zostaje admink膮 roku.

      ~ Nathalie

      Usu艅
    2. W pisaniu creepypast pierwsza by艂am ja. :)

      Usu艅
  2. Strasznie ciekawy prolog! Czekam z niecierpliwo艣ci膮 na pierwsz膮 cz臋艣膰!馃槏

    OdpowiedzUsu艅
  3. Cara te偶 艣ci膮ga, a wy si臋 czepiacie zawsze emilki, ona na tym blogu zawsze by艂a i bedzie dla mnie najlepsza chodzi mi o emilke.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nikt od nikogo nie 艣ci膮ga, ka偶dy pisze w艂asnym stylem. :)
      Pozdrawiam!^^

      Usu艅
  4. Czemu piszesz w 3 osobie xd

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Je偶eli chodzi o pocz膮tek to jest to wpis w pami臋tniku.

      Usu艅
  5. Zaakceptujesz na nk?/ Kamila

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.