niedziela, 4 grudnia 2016

Tag/ Moje Hobby/ OlaArt XDD

Cześć tu jeszcze raz Ola :3
W tym poście chcę wam przedstawić moje hobby *.* Mam tego dużo XD Naj bardziej szczególnym dla mnie są DIY :) Kocham to! Kiedy się wkurzę biorę styropian albo farby i do dzieła! :3 Oczywiście nie zawsze sama :) Praktycznie 40% zawdzięczam mojej Mamie, Mamie chrzestnej i Cioci :D Mam zamiar kiedyś otworzyć firmę (do beki XD) OlaArt :) Mój Aniołek dla dzieci z oddziału onkologii, moje Tody na Wielkanoc 8) (Kurczaki ze styropianu) każda szopka, każdy konkurs wszystko robione! Nic kupione. Dlatego na awatarii uwielbiam (jak 1 patologiczny procent XD) robić zadania warsztatowe :3 To mnie bardziej pociąga niż na przykład piłka nożna czy siatkówka w którą jestem też dobra (1 miejsce wśród przeglądów z naszego regionu *o*) Nigdy nie zapomnę jak przebijałam baloniki aby wyszły koszyczki :3 To moja pasja <3 Dla niektórych to może być żałosne albo śmieszne. ,,Pasja to nie jest coś co można z dnia na dzień pokochać. Pasja-to się czuje w głębi serca''_ mój cytat XD Nie kopiować :3
Tu kilka OlaArtów XD
W oddali mój burdel wita 8) I ta mina pedofila jelonka Zenka XD 
Mój cytat ładnie został oprawiony 8)) :D

Więc ja idę już spać XDD Albo jakieś romanse czy 19+ poszukam na laptopie ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po raz drugi :P
~Ola :) 

6 komentarzy:

  1. Pamiętam jak kiedyś robiłam szopkę z plasteliny i te ludziki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet kulki nie umiem zrobić z plasteliny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo podobny cytat :)
    "Człowiek rodząc się, ma góry przypisane swoje pasje. Tylko od niego zależy, czy odnajdzie je w swoim życiu. Bo pasji nie można sobie wybrać. Ją trzeba mieć w sercu" ~ Ja 2k16

    OdpowiedzUsuń
  4. My partner and I stumbled over here coming from a
    different website and thought I should check things out.

    I like what I see so now i'm following you. Look forward to going over
    your web page again.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.