sobota, 10 grudnia 2016

Skąd biorę te wszystkie cytaty ?

Cześć.
Pewnie często zastanawiacie się skąd biorę te cytaty.
A gdy do mnie piszecie odpowiadam '' z internetu.''
Pewnie pojawią się komentarze, że zerżnęłam ten post od Cary. Nie, bo tutaj chciałam odpowiedzieć na to często zadawane mi pytanie, a Cara dodała post gdzie napisała te cytaty.
Skąd biorę te cytaty ?
Cytaty te niektóre biorę po prostu z życia codziennego, a niektóre zaś z internetu. Jednak chyba jest ich więcej tych z internetu.
Gdzie je zapisuję ?
To pytanie zadała mi Amelia. Wtedy odpowiedziałam jej, że nigdzie, po prostu kopiuję. 
Tutaj wpadłam na pomysł, aby stworzyć sobie taki dokument notatnika i tam będę je wszystkie zapisywać. 
Czy napiszę tu parę tych cytatów ?
Pytanie było zadane 2 dni temu, przez Gabrysię ? Nie wiem, czy Gabrysia, czy to też
była Amelia. Raczej Gabrysia, ale nie jestem pewna.
Co do pytania to pewnie na to czekacie, abym Wam te wszystkie cytaty tutaj napisała, lecz jest ich po
prostu za dużo! Nie chcecie wiedzieć ile.. Z 70 na pewno.
Dam Wam 25, tych co według mnie są prze śliczne! 



''W życiu są wzloty i upadki, ale pamiętaj w końcu i tak wyjdziesz na prostą.''
''A gdy upadniesz, ja będę przy tobie- Podłoga.''
''Życie bez pasji zabija.''
''Szczęśliwy nie jest ten, kto ma wszystko. Szczęśliwy jest ten, kto potrafi docenić to co ma.''
''Nigdy nie daj sobie wmówić, że nie warto.''
''Życie jest za krótkie, by stać w miejscu i myśleć co, by było gdyby..''
''Nie ważne kim jesteś, tylko jaki jesteś.''
''Wolę żeby mnie nienawidzili za to jaki jestem niż kochali za to jaki nigdy nie będę.''
''Teraz nie pora myśleć o tym, czego ci brak.''
''Lepiej pomyśl, co możesz zrobić z tym, co masz.''
''Trzeba wielu lat by znaleźć przyjaciela, wystarczy chwila by go stracić.''
''Wolę nie mieć nic, niż mieć coś na niby.''
''Jeśli czegoś nie spróbujesz, nigdy nie dowiesz się czy było warto.''
''Jestem tam gdzie powinnam być.''
''Jeśli nie stajesz się coraz lepszy, stajesz się coraz gorszy.''
''Nigdy nie rezygnuj z celu.''
''It's all about SWAG.''
''Lepiej stracić sekundę w życiu, niż życie w sekundę.''
''Życie jest jak domino, jeden ruch wszystko się wali.''
''Wolę udawać szczęśliwą, niż tłumaczyć każdemu co mi jest.''
''HAHA, DIE.''
''Life is a bitch so learn how to fuck it.''
''Życie to nie prezent, tylko obowiązek.''
''Pierwsza droga jest stroma.''
Możecie sobie je przepisać, pozwalam XD
Bądź napisać do mnie na NK - Elen xx.
I jeśli będziecie chcieli to dam Wam wszystkie.
Do zobaczenia!
~Daisy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.