poniedziałek, 26 grudnia 2016

Skradzione święta - event zimowy już na polskiej Awatarii!

Witajcie po raz kolejny!
Dzisiaj przybliżymy sobie trochę zimowy event, który byl już zapowiadany kilka dni temu!
Wreszcie pojawił się on na naszej polskiej Awatarii!
Gdy wejdziemy na Awatarię wyskakuje nam taki komunikat:
Otrzymujemy darmową choinkę i zadanie do wykonania!
Musimy uratować święta przed złoczyńcą!
Aktualizacja jest bardzo podobna do tych, które były w poprzednich latach - to fakt.
Pierwsze, co rzuca się w oczy to pasek naszych postępów w evencie, że tak się wyrażę. 
Jest on na samej górze bardziej na środku.
Na początku zbieramy rękawiczki, ale o tym za chwilkę!
Tutaj macie nazwę eventu (chyba) i zadania do wykonania!
Za chwilę opiszemy sobie pierwszy etap.
Jak widzicie musimy zebrać aż 50 tys. śniezynek, aby zdobyć tytuł i strój!
Przejdźmy do etapu 1, sama dopiero weszłam na Awatarię i zaczynam wykonywać zadania.
Rękawice zdobywamy na podstawie ilości znajomych grających w Awatarię.
100 znajomych = 30 rękawic
Jak dla mnie - mało.
W etapie pierwszym musimy wykonać świąteczną girlandę, czyli inaczej lampki świąteczne.
Musimy zdobyć najpierw lampeczki w 3 kolorach.
Jak? Rzucając się śnieżkami!
Gdy zbierzemy rękawice, idziemy na ulicę i zaczynamy zabawę!
Możemy się rzucać, do ''skończenia rękawic''!
Za każdy rzut wylatują lampki.
Niestety na razie to tyle ile wiem na ten temat.
Wesołych świąt i świetnej zabawy!
~Emilka









9 komentarzy:

  1. A jak sie już ma światełka na choinke , mozna zbierac sniezynki i wymieniac na prezenty

    OdpowiedzUsuń
  2. 50000 sniezynek to tytul tylko jak wyczytalam z rosyjskiej srrony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja żałuję, że mam kompa w resecie ( wiecie, o co mi chodzi) XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. girlanda mi sie nei chce zawiesic pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam wykonać więcej niż 1 girlandę, bo jeżeli chcecie zbierać prezenty to może być wam trudno. Wypadają tylko 3 śnieżynki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten event jest wspaniały!
    Bardzo się cieszę, że event pojawił się na polskiej Avatarii, ale dwie rzeczy są chyba nie tak...
    Po pierwsze, z początku nie mogłem zawiesić girlandy (klikałem na "edytuj" a potem na girlandę i nic się nie działo, żadnej interakcji..). Na szczęście dziś w południe wszystko mi się naprawiło, mam nadzieję, że te 6-12 śnieżynek, które przegapiłem nie wpłynie na moje dalsze losy w tym evencie.
    Po drugie, coś jest chyba nie tak z odliczaniem do drugiego etapu, zauważył ktoś? Liczony czas jest od pojawienia się eventu na rosyjskiej Awatarii, a nie polskiej o.O
    Mam jeszcze jedną sprawę, niezwiązaną z kampanią, ale może ktoś się na tym zna. Mam "limit" znajomych, mianowicie gdy dodaję kolejnego znajomego do Awy, to jeden mi znika a na jego miejsce wchodzi ten drugi. Koniec końców liczba zawsze wynosi 25. Wie ktoś co robić?, bo chciałbym zarabiać więcej rękawic, a nie mogę...
    Tak na marginesie fajny wpis :) Jestem czytelnikiem bloga od niedawna, ale widać, że utrzymywany jest na wysokim poziomie, a posty są ciekawe i dobrze napisane i pod względem interpunkcji, i ortografii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o Awatarię na Facebooku, to mam ten sam problem - mam dużo znajomych, którzy grają w Awatarię, a nie wszyscy są pokazani w pasku ''sąsiedzi''. Niestety nie wiem jak rozwiązać ten problem... :(

      Dziękujemy za opinię. :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Ten event to jakaś kpina...Z zrobieniem girlandy nie ma żadnego problemu, ale zbieranie śnieżynek to jakiś badziew... 3 śnieżki co 3 godziny? Oni są nienormalni. Jak w 2 dni uzbierać 200 śnieżek na największy prezent...Chore. Wczoraj udało mi się wykonać 2 girlandę, ale to i tak za mało. Dzisiak wezmę się za robienie 3 girlandy...Prezenty małe pewnie gówniane. Raczej nie polecam. Średnie całkiem, całkiem, bo można już niewielkie ilości złota zdobywać, ale to trzeba mieć farta. A w naajwiększych? Najlepsze gadżety, duże ilości złota i tyle ciekawych przedmiotów. Na każdy etap powinni dać maksymalnie 3-4 dni. Teraz czeka nas etap 2. Już za kilka godzin będziemy go wykonywać a jeszcze żadnego prezentu nie mam, bo tylko 15 śnieżek udało mi się zebrać! W dodatku rękawice...Czy Wam też się wydaje, że dają ich za mało na daną ilość znajomych? Przesada...20 rękawiczek za 50 znajomych. Absurd.
    Event jest nie przemyślany, nie możliwy i w zasadzie oklepany. Gdybym miałoby być coś przezemnie zmienione to napewno:
    -większa ilość dostawania rękawiczek za znajomych
    -większa ilość dostawania śnieżek z girlandy(od 5-10)
    -dłuższy czas etapów
    Moja nota dotycząca eventu to 7/10 Moim zdaniem to za dużo, ale to wszystko przez to, że event się wcześnie pojawił co podniosi jego ocenę. Trzymajcie się i życzę Wam wytrwałości w tym evencie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację i zgadzam się z twoją opiną...
      Mam nadzieję, że coś jeszcze poprawią i będzie można zdobyć więcej śnieżynek!
      Ja również pozdrawiam i życzę wytrwałości w tym evencie! :)

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.