piątek, 23 grudnia 2016

Wesołych świąt!

Hej!
Ostatnio nie mam czasu zarówno na bloga, jak i na Youtube. W ogóle rzadko jestem online na jakimkolwiek serwisie społecznościowym. Nie wspominając o Awatarii... Dobra, zapomnijmy o tym!

Jutro wreszcie święta!

Z tej okazji chciałabym życzyć wam radosnych, wesołych świąt, pełnych pozytywnej energii i miłości. Abyście ten szczególny czas spędzili z bliskimi wam osobami.
W tych szczególnych dniach nie warto siedzieć całymi godzinami przed komputerem i grać. To już ostatnie dni w tym roku, tym bardziej że są święta, ten wspaniały czas.
Dlatego życzę wam udanych świąt, spędzonych miło w towarzystwie rodziny.

Ja sama jutro z rana biorę się do roboty, chodzi o pieczenie ciasta i babeczek!
Wreszcie będę mogła upiec moje ukochane ciasto krówkowe i czekoladowe babeczki. :)Moja natura: jjem pierogi bez farszu, nie lubię serników, wypijam sam barszcz bez zjadania "uszek". No cóż taka już jestem. 😂
A wy też macie swoją "naturę" w święta?
Napiszcie!

Do zobaczenia już wkrótce!
Udanych świąt!
~ Emilka

1 komentarz:

  1. Jem zupę grzybową i pierogi :D
    No to chyba tylko tyle jem XD
    //Karin

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.