czwartek, 29 grudnia 2016

Nabór na autorów zamknięty!

Witajcie!
Dlaczego tak wcześnie? Otóż w ostatnich dniach nie mam czasu, nie wchodziłam na komputer przez 3 dni...
Postanowiłam nie zwlekać z naborem, a że zgłosiło się ponad 10 osób to postanowiłam wybrać 3 najlepsze zgłoszenia. 3 zgłoszenia, czyli 3 autorów na okresie próbnym! Tak, już wybrałam, a wyników wyczekujcie już niebawem! 
Mam nadzieję, że osoby które wysłały i czytają teraz ten post wejdą teraz na swoje poczty.
Ci, którzy dostali ode mnie wiadomość:

Gratulacje! Zostajesz autorką na okresie próbnym! Twój okres próbny będzie trwał od 30 grudnia do 6 stycznia! Mamy nadzieję, że dobrze wykorzystasz ten czas i napiszesz wiele postów. Zapoznaj się z regulaminem naszego bloga zamieszczonego w zakładce ''Regulamin''. Życzymy powodzenia! ~Administracja bloga Awataria Oczami Youtuberów

Zostają autorami na okresie próbnym!
Jak widać w wiadomości jest wszystko, czyli ile trwa okres próbny, co trzeba najpierw zrobić.
Wszystkim 3 autorom, którzy dostali taką wiadomość życzę powodzenia!
Do zobaczenia wkrótce!
~Emilka

9 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim :) Sama wysłałam zgłoszenie ale na Facebooku bo nie mogłam przez wp, a chyba nawet nie wchodziłaś na niego więc nie przeczytałaś :c. /Krówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale nie wchodziłam na Facebooka od 4 dni...

      Usuń
    2. Dobra spk i tak nie jestem pępkiem świata aby wszędzie być ;) może następnym razem /Krówka

      Usuń
  2. jesteście chamscy.. Cara napisała na fb że chce wrócić a wy co? Nawet nic jej nie odpowiedzieliście tylko ją wywaliliście z nagółówka.

    ~ Nathalie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wchodzę na Facebooka od 4 dni, dopiero teraz się dowiedziałam. Jeszcze to przemyślę, ponieważ Cara raz odchodzi z bloga, a raz chce wrócić. Co to ma znaczyć?

      Usuń
    2. Pff proszę Cię! Daję jej tydzień. Na pewno jak by ją Emilka przyjęła to by odeszła za kilka dni. W ogóle jakbyś ty miała bloga to zastanów się. Jak u Ciebie na blogu ktoś (inny niż Cara) by odszedł za drugim razem to byś go nie usunęła z nagłówka? Najpierw pomyśl później napisz :')

      Usuń
    3. Emilka ma rację raz odchodzi z bloga, raz wraca to juz sie robi nudne serio. Niech cara juz nie wraca, bo za miesiac znow odejdzie i tak w kółko

      Usuń
  3. Dostałaś zgłoszenie od Zakręconej Porzeczki? Bo nie wiem...Chyba się pomyliłam z adresem. Sprawdzisz?

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.