sobota, 10 grudnia 2016

VLOGMAS 8: ,,Ci co ściągają, nie mają pomysłów'' ~ Cara


Tak, wkońcu ja poruszam temat moich pomysłów. Nowe tło. Zapraszam do rozwinięcia posta.
UWAGA: TEN POST ZAWIERA OBRAŹLIWE TEKSTY, ZASTANÓW SIE NAD DALSZYM CZYTANIEM.
Dlaczego nowe tło? Bo usunełam wszystkie obrazki z awatarii bo mi komp mulił.
Muszę niestety poruszyć temat na temat [xdd] moich pomysłów.

Otóż byłam na blogu, no i mi muliło że musiałam odświerzać co chwile -,-, ale w końcu udało się:


Yandere tutaj napisała prawdę. Zaczyna mi się bardzo niepodobać że każdy odemnie ściąga. PROSZĘ:


Ta rozmowa trwała dwie minuty, eh jedna minute. Zaczyna mi się bardzo to nie podobać. Teraz powiem prawdę:
Olka nie podoba mi się to że ściągasz odemnie VLOGMASY, które ja pierwsza umieśćiłam na blogu!
Emi nie podoba mi sie te obrazki, myslę że sciągnełaś je odemnie. 

Wszystko mnie zaczyna wkurzać i jestem agresywna. Jeżeli tak dalej pójdzie - rezygnuje z bloga, i nawet NIKT O MNIE NIE MÓWI. Koniec vlogmasów, i innych serri. Miejcie pretensje do dziewczyn, a nie do mnie.

~ Cara





3 komentarze:

  1. Bardzo przepraszam za moje postępowanie, nie wiem co się że mną dzieje ostatnio nie mogę się pozbierać... Porozmawiam z Olą na temat Vlogmasow. Przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie narzekaj tak Cara mogłaś od razu na początku pisać, żeby dziewczyny nie ściągaly, a teraz masz pretensje.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.