czwartek, 29 grudnia 2016

Cześć

Jestem Kamila. Mam 16 lat i pochodzę z Wielkopolski. Mam blond włosy, jednak jest na nich fioletowe ombre. Jestem zielonooką, chudą i dość wysoką nastolatką. Mój wzrost dochodzi do 180 cm. Interesuję się sportem, tańcem, śpiewem oraz fryzjerstwem. W przyszłości chciałabym zostać fryzjerką, ponieważ uwielbiam wszystkie czynności związane z modelowaniem włosów, na taki też kierunek aktualnie się kształcę.. Oprócz innych wyżej wymienionych zainteresowań uwielbiam też... przerabiać zdjęcia. Efekty mojej pracy będziecie mogli za niedługo śledzić na blogu, jednak teraz zostaje Wam uwierzenie mi na słowo. Do mojej pasji wystarczy mi program graficzny, myszka oraz moja cuda czyniąca ręka (och, i jeszcze czas przede wszystkim!).

*** 


Jeśli chodzi o moją postać w grze, to możecie zobaczyć ją na dole. Nazywam ҉ᴷᴀᴹᴉᴸᴀ҉, mam 8 poziom, ponad 100 image'u oraz niespełna 500 punktów komfortu. W razie jakiegokolwiek zażenowania moimi osiągnięciami pragnę powiedzieć, że miałam już wcześniej konto, jednak zaufałam nie tej osobie co powinnam i pożegnałam się z nim w październiku. Chcąc pokazać tej osobie, że nie poddaje się i walczę o swoje postanowiłam zacząć pisać na tutejszym blogu. Wiem, że ona go czyta więc serdecznie Cię (nie)pozdrawiam :). Jeżeli chodzi o mój status związku to aktualnie jestem singielką. Najczęściej możecie mnie spotkać na skwerku, ulicy oraz salonie piękności.



Kama

10 komentarzy:

  1. Pokaż swoje zdjęcie to uwierzę.. dziwne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że już faktycznie nie macie się czego doczepić skoro mój wzrost Wam przeszkadza. Jednak nawet gdybym dała zdjęcie to niekoniecznie widać jaki tam jest wzrost, a nie sądzę, że będziecie stały z linijką i mierzyły. Poza tym byłby podstawowy tekst - z neta zdjęcie, także no...

      Usuń
    2. Nie jest dziwne :) Sama mam 174 cm wzrostu, a moja koleżanka z klasy (3 gim), która notabene jest od nas o rok młodsza , ma 177 cm. To jest w zupełności do uwierzenia ;)
      Kamila, życzę Ci powodzenia! :D Zapowiadają się super posty c;
      /Artemida

      Usuń
  2. 1.80?! Jak mój wujek ma 30 lat i ma 2 metry! Daj zdjęcie to uwierzymy. Ponadto 31 miał się rozpocząć OP ;-; Oszukujecie. 3 autorka jest uczciwa jeżeli dziś nie doda posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi wam tego udowadniac. Jeśli jej nie wierzysz to nie musisz, ale nie wiem co ma z tym wspólnego twój wujek

      Usuń
    2. Nie napisałam, że mam 180 tylko, że mój wzrost DOCHODZI do 180 cm, a to jest różnica. Poza tym nie potrzebuje, aby ktokolwiek mi wierzył w tej sprawie, dlatego nie muszę nikomu nic udowadniać. Miałam zamiar pisać posty od 31, jednak dzisiaj postanowiłam się przedstawić, aby w sobotę zacząć od czegoś konkretnego, wiem co robię dlatego nie martwcie się na zapas ;)))

      Usuń
    3. Mówię że to nie uczciwe bo 3 dziewczyna przez cały dzień nic nie pisała. Może nie napisze jutro. Ona przestrzega tego co Emi Ruda Mca napisała. Chociaż o ten post powitalny jesteście do przodu.

      Usuń
  3. ta, na pewno ona da wam swoje zdjęcie bo tak sobie chcecie... uszanujcie czyjąś prywatność dzieciaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś okej. Zobaczymy jak sobie poradzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi to tam nie przeszkadza jaki masz zwrost czy coś, życzę miłej współpracy z tym blogiem.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.