poniedziałek, 26 grudnia 2016

Poszukujemy autorów! :)

Nasz blog od niedawna świeci pustkami, posty nie są pisane tak często jak kiedyś.
Jedna z administratorek odeszła. A my same nie mamy zbytnio czasu na pisanie postów.
Dlatego postanowiłam ogłosić nabór na autorów!
Nie ważne, czy macie kanał na YouTube, nie ważne czy macie mały lvl na Awatarii, nie ważne czy gracie na Facebooku, czy na Naszej Klasie. Liczą się wasze chęci do pisania postów i pasja. :)

Na mail wysyłacie swoje zgłoszenie:
awataria_oczami_youtuberow@interia.pl

W swoim zgłoszeniu będziecie musieli umieścić:
1. Imię.
2. Ile macie lat?
3. Jakie jest wasze hobby?
4. Jak często pisalibyście posty?
5. Dlaczego to właśnie wy powinniście zostać przyjęci? (krótka zachęta zawsze pomoże)
6. Czy posiadacie jakieś talenty (np. grafika komputerowa, rysowanie, nagrywanie)?
7. Czy macie kanał na YouTube (jeżeli tak to dajecie link, jeżeli nie to trudno).
8. Czy pisaliście kiedyś na jakimś blogu?
9. W tym punkcie piszecie przykładowy post powitalny, który (jeżeli was przyjmiemy) będziecie mogli umieścić na blogu. 
10. Swój paszport na Awatarii (możecie także napisać, czy gracie na nk.pl, czy na Facebooku).

Jeżeli wysłaliście zgłoszenie, to możecie nas poinformować w komentarzu pod tym postem - wtedy całe tempo przyjmowania was i czytania zgłoszeń przyśpieszy. Jeżeli nie macie mnie na nk.pl lub Facebooku, to w zakładce ''O nas'' jest kontakt do mnie.
Najlepiej by było abyśmy byli w kontakcie. :)

Nabory trwają od 26 grudnia do końca roku!
Wesołych świąt!


13 komentarzy:

  1. 7. Czy macie kanał na YouTube (jeżeli tak to dajecie link, jeżeli nie to trudno).
    Czyli na blogu moga blogowac nie yoituberzy? Okej, wtedy nazwa bloga nie ma sensu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jusz wysłałam albo się hyba nie udało

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja Klaudia Awataria 😊Jutro wyśle 😆Nie mogę! Tak długo czekałam 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Od ilu lat poszukujecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiek się nie liczy. Ważne to, aby umieć pisać z pasją i bez błędów.

      Usuń
  5. Już wysłane...;) Czyli nie youtuberzy też mogą? O jezu...Zrobiłam jeden błąd w zgłoszeniu...Ide sie zabic!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodawaj autorów na bieżąco bo pustki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko że ja sama nie mam czasu ale dziś się postaram.

      Usuń
  7. Już nie ma naborów ? a ja sie wczoraj dowiedziałam ja to mam pecha :(

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.