sobota, 31 grudnia 2016

Włamanie!!!

Witajcie.
Sprawa jest poważna. Ostatnio pod moim Challengem z ubraniami w odpowiedzi Emilki wyświetlił mi się komentarz którego ja nie pisałam!!!
Widzicie!? To samo konto skomentowało  ,,Mały błąd o:)'' i to samo konto skomentowało ,,Ola odbierz telefon'' Na początku w ogóle wchodząc na YouTube musiałam się zalogować ponownie bo ta osoba mi zmieniła hasło!!! Wiecie jakie? :') Żałosne! Jej hasło to było: ,,Upijesiewtegosylwka123'' Po prostu nie dość że pieniądze straciłam na kod przez sms to jeszcze się denerwowałam :/ Na szczęście ten osobnik nie usunęli mi konta na YouTube i na bloggerze. Może to nie od razu hacker ale ktoś kto ma mocne pomysły bo moje stare hasło było prawie na 20 liter i cyfr. 

PODEJRZEWAM 2 OSOBY!

Nic nie powiem bo te osoby mogą się obrazić ale podejrzewam i kropka! 
Są one bardzo zaufane, podałam im kiedyś numer telefonu. 
Te osoby się w najbliższym czasie dobijały do mnie.
Te osoby wiedziały że mam kanał na YouTube.
Te osoby wiedziały jak dla mnie ważny jest kanał i blog.

 TA OSOBA ZA PEWNE ZA RAZ ZROBI JAKIŚ BŁĄD A JA TO WYKORZYSTAM :') 
 DOWIEM SIĘ KTO TO I WTEDY NIE RĘCZĘ ZA SIEBIE. JEST NA TO PROSTY SPOSÓB ALE TYM RAZEM ZACHOWAM GO W TAJEMNICY!

/OLA! 

1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.