czwartek, 29 grudnia 2016

Powitanko ;3

Hejka! 

Pewnie zauważyliście po tytule że jestem nową autorką na blogu, mam na imię Nikola. Mam nadzieje że pisanie postów na tym blogu to będzie coś cudownego *.* 
Jestem stałą obserwatorką tego prze cudownego bloga i aż nie wierzę że jestem jedną z 3 osób które zostały nowymi autorkami na blogu. Posty będę pisała w miarę często ;3 Teraz coś o mnie

Imię: Nikola
Lvl na awie: 21
Nick na awie: Idiomka (Jak pisze wyświetla się Idiotka)
Wiek: 10 lat 
Ulubiony kolor: Czarny Biały  I miętowy którego tutaj nie ma więc użyłam limonkowego
Mam dwa pieski: Nerii i Pudinga kocham ich ponad życie, Nerii jest ta starsza i ma 5 lat a Pudning ma ok. 7 miesięcy ze względu że są to psy rasy lablador rosną bardzoo szybko ;)
Data urodzenia: Drugi sierpień w skrócie ( 02.08) 
Podpisywać będe się tak: /Nikolaa lub ~Nikolaa 

To tyle w tym poście mam nadzieję że przez ten okres próbny będzie mi się miło blogowało ;) 
Do następnego postu spróbuję może wymyślić dla was jakąś zabawę ? Możliwe, możliwe 


PAPA!

/Nikolaa

9 komentarzy:

  1. Witamy na okresie próbnym! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wierzę! 10 latka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Mój wiek chyba nie jest przeszkodą do pisania postów ? Jeżeli ci coś nie pasuje to nie czytaj moich postów. Zawsze możesz przeczytać post EmiRudaMCA AwatariaTV lub wielu innych autorów na blogu ;)

      Usuń
    2. Wlasnie czy tu wiek szkodzi blogowaniu sam jestem mlody (starszy o rok od Nikoli). I pisze bloga ktorego sam zalozylem

      Usuń
    3. I co z tego, że ma 10 lat, ma opanowane orto

      Usuń
    4. Nikola, nie przejmuj się nimi c; Widać, że dla takich Anonimków tylko wiek się liczy... Czasami więcej potrafi 10-latka niż 15-latka ;) Powodzenia!
      /Artemida

      Usuń
  3. Czytam i nie wierzę... Zero porządku w poście. Kolory użyte w bezsensownym celu. Interpunkcja i ortografia wołają o pomstę do nieba (np. "prze cudowny" albo "drugi sierpień" - to aż w oczy razi). Dziewczyno, jesteś gorsza niż Violka. Ale może to przez Twój wiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie!

      Może to być nie przez jej wiek- bo nie jest on najważniejszy. I tak naprawde post wyszedł jej super. Nie wiem co ty w tym takiego widzisz. Ale oczywiście...Prawie każdy anonim to hejter.

      Usuń
    2. To akurat nie był hejt, ponieważ nie ma w tym cienia obrazy. Wszystko, co tam napisałam jest prawdą.
      A wiek bardzo często może grać rolę, bo w końcu 10 lat to dopiero czwarta klasa.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.