wtorek, 20 grudnia 2016

Spam!!1!!11

Dlaczego piszę tak wcześnie? Nie jestem w szkole? Nie... wczoraj miałam gorączkę 39 stopni i do tego ból głowy i nie tylko, ogólnie źle się czuję... ale przejdźmy do tematu.

Zdjęcia, które zobaczycie robiłam niedawno, a praktycznie przedwczoraj!
Co się tam działo? Niejaki Seba zamieścił wydarzenie, w którym jest dane iż to królestwo antyfanów Valide. Postanowiłam tam pójść...
Wydarzenie zaznaczone na niebiesko nalezy do mnie. :)
A więc poszłam tam i ujrzałam to:
Wielki spam, sułtanki tańczyły i wyzywały Sebę, ale on także je wyzywał...
W sumie to nie wiem o co tyle zachodu, najlepiej było to zignorować, albo coś.
Gdy tam weszłam to nie miałam specjalnych ''lagów gry''. ;P
Może ktoś z was też tam był?
Później Seba wyrzucił wszystkich i tak to się skończyło...
nie za ciekawie...
~Emi


1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.