niedziela, 4 grudnia 2016

Vlogmas #1

Siemka!
Fakt długo mnie tu nie było ale nauka i kartkówki ;-; Chcę Wam to wynagrodzić :) Jest to dość popularna seria. Nawet Martyna ją prowadzi ale nasze serię będą się różniły :') Wiesz o co chodzi? Vlogmas! Brawo Ty XD W moim przypadku będą zabawy typu zaprojektuj bądź stwórz ;) Np:. Maskotka lub bombka! Oczywiście nie zabraknie nowej kolekcji ubrań projektowanych przeze mnie :3 Zapraszam!

Dziś otwieramy 4 grudnia w kalendarzu. Wychodzi nam zabawa- Stwórz bombkę! Przyjemna dość i ciekawa  :3
Przy okazji- Oto nasz kalendarz :3
Więc pod 4 kryje się bombka ze styropianu czyli jak wspominałam- Projektowanie bombeczki x3 
Okej więc najpierw naklejki ;)
(robiłam na szybko) Tu chodzi o naklejkę ;)

Kiedy zagłosowaliście na naklejkę przechodzimy do kokardki ^_^ 
Ja już się z Wami żegnam bo jeszcze muszę dokończyć Szopkę na konkurs ;) 
Dobranoc Aniołki ;*
~Ola ;) 

4 komentarze:

  1. Wiesz co..Cara zaczęła to nie ma sensu ściągać od niej naprawdę..

    Nie macie pomysłów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam - jeżeli Cara ma coś przeciwko niech napisze to usunę tą serię ;)

      Usuń
  2. Zapomniałam dodać - Cara jeżeli masz coś przeciwko usunę tą serię 😉 Oraz sorki za sondę ale uczę sie 😂

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.