wtorek, 6 grudnia 2016

VLOGMAS 5: Moje cytaty, czyli - życiowe cytaty Cary!


Na początku daje nowe logo, bo tamte jest dziwne, nie wiem dlaczego.

Dzisiaj troche moich wymyślonych cytatów, troche z internetu, a troche usłyszałam! A więc? Zapraszam..

Pierwszym i najlepszym numer jeden jest 

,,All You Need is Love'' - Wszystko czego potrzebujesz to miłość.

Bardzo mi się podoba. Można go edytować na przyjaźń, ale ja tak wole.

Kolejne:
Never Give Up!  - Nigdy się nie poddawaj!
Never Say Never - Nigdy nie mów nigdy

Troche tych angielskich, nie zapomnijmy o polskich!

,,Masz przed sobą białą kartkę, wybierz kolory kredek - i maluj. To twoje życie, nikt nie może zabrać Ci kredki''. - To taki mój.

,,Zawszę bądź sobą, inne role są już zajęte.''. 
,,Nigdy nie mów nigdy, ten kto mówi że Ci się nie uda - pierdol go!'' ~ Cara
,,Czasami szczęście doprowadza do poprawy humoru, Ci co są smutni - oni zostaną szzęsliwie'' ~ Cara


Troche pisze, ale muszę napisać jeszcze VLOGMASA 6 Więc, do zobaczonka!


/Cara


1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.