sobota, 31 grudnia 2016

Czemu nie było postów?

Hejka!

Hej! Chciałabym wam wyjaśnić nie pisanie postów . Więc wzięło się to od tego że mój blog zaczął się rozpadać aż w końcu się rozpadł próbowałam go ratować ale Julka odeszła Majka miała focha więc blog się rozpadł. A drugim powodem jest to że jest u mnie rodzina ale mimo tego robiłam 3 profilówki moim zdaniem tylko jedna wyszła fajnie ale nie jest jakaś profesjonalna. 

ZDJĘCIE ↓↓↓↓↓↓↓↓



Wygląda ona tak jak mówiłam nie jest profesjonalna ale mi się podoba, można na niej zobaczyć diamentowy przycisk YouTube który życzę Emilce :) Przycisk Subskrybuj, łapkę w górę, moją postać i nazwę mojego kanału :) Chciałabym żebyście ją ocenili dlatego na końcu tego posta pojawi się sonda dzięki której będziecie mogli ją ocenić w szybki i łatwy sposób ;'3
 To tyle w tym poście, chciałabym prowadzić jakąś serię na blogu ale jeszcze myślę jaką, jak będę wiedziała to na pewno was o tym powiadomię :) 
Chciałabym wam złożyć życzenia Nowo Roczne <3 W najbliższym roku 2017 życzę wam uśmiechu na twarzy, spełnienia marzeń, aby rok 2017 był lepszy od poprzedniego, żebyście spędzili sylwestra w gronie znajomych przyjaciół lub rodziny jak kto woli, niech wam zdrowie dopasuje na każdym kroku, nie skupiajcie się na tym co minęło skupcie się na tym co może przynieść Nowy Rok! 

To tyle z moich życzeń <3 Do następnego postu! PAPA :* 

(PS. Na moim kanale jest nowy filmik a jest to konkurs link: https://www.youtube.com/watch?v=9OeLzRARe0c&t=2s


SONDA ↓↓↓↓↓↓↓↓

3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.