czwartek, 29 grudnia 2016

Fabryka prezentów #1 - otwarcie prezentów!

Hejka!
Dzisiaj postanowiłam otworzyć prezenty, które losowaliście w ostatnim poście ''Fabryka prezentów''.
Uprzedzam, że losowanie odbyło się ''losowo'' - nie patrzyłam kto zajął jaki numer i prezenty zostały umieszczone w poszczególnych prezentach losowo!
Oto numerki i co było w nich umiesczone:
A teraz spójrzmy na osoby, które zajęły poszczególny prezent i rozdajmy nagrody!
To będę od razu pisać, kto co zajął i wygrał.

Kamila - otrzymuje nr 7 
nagrodę możesz odebrać na Naszej Klasie

Wojtek - 6
nagrodę możesz odebrać na Naszej Klasie

Beyhan Sultan - nr 1
nagrodę możesz odebrać na Naszej Klasie

Olka x3 - nr 3
nagrodę możesz odebrać na Facebooku

Kamila Awataria - nr 2
nagrodę możesz odebrać na Naszej Klasie

7Laura 7Laura - nr 5
nagrodę możesz odebrać na Naszej Klasie

mówmimilord - nr 4
nagrodę możesz odebrać na Facebooku

Asia i Nieznana - niestety nie zdążyłyście nr 4 został już zajęty. :(
Przepraszamy.

Czas odbioru nagród - nieokreślony (w każdej chwili, kiedy jestem online).
Jeżeli nie macie mnie na Facebooku lub Naszej Klasie - linki do mojego profilu znajdziecie w zakładce ''O nas''.

Jak odebrać nagrodę?
Piszecie do mnie na Naszej Klasie lub Facebooku:
Chcę odebrać nagrodę! - numer (wpisujesz numer)

Wtedy będziecie mogli odebrać nagrodę.
Macie możliwość także zrezygnowania z nagrody lub przekazania jej innej osobie
np. ''Przekazuję moją nagrodę (imię osoby)'' - warunek musi być to osoba, która zapisała się w losowaniu np. osoby, które nic nie wygrały - im także można przekazać prezent, będzie to hojny gest. Ale wybór należy do was!
~Emilka

2 komentarze:

  1. Nie mam jak wejść na awe na Nk więc przekazuje moją nagrodę Asi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale no, kiedy pisałam, to jeszcze mi się nie pokazywało, że napisała ten komentarz :(

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.