sobota, 10 grudnia 2016

Taka sytuacja! - ironia

Siemka!
Dzisiaj przygotowałam trochę materiałów na posta, w dzisiejszym ''odcinku'' będę krytykować (ironicznie) zachowania ludzi, wydarzenia.
Zaczynajmy!
Oczywiście pisząc ten post nie miałam na celu nikogo urazić. :)
Czego jest najwięcej na Awatarii? Głupot typu:
SZUKAM CHŁOPAKA!!!!!!!111111111
SZUKAM DZIEWCZYNY OPIS!
SIUKJAM MAMUSJI!
SZUKAM CÓRECZKI!!!!11
Co to ma w ogóle być?! 
No rozumiem, niektórym tu się nudzi. Uważam, że wydarzenia tego typu są żałosne.
Najbardziej denerwujące są ''dzieci w parku''.
To nie lepiej iść do parku i tam szukać córeczek i synków, zamiast spamować wydarzeniami? :P
Ale z drugiej strony, ''róbta co chceta''! 
Dobra, niedługo święta. Od kiedy w święta na Awatarii są ''Vampiry''?! I czy w ogóle na Awatarii są ''Vampiry''?! Zaczynam się bać!!! O_o
Co tam jest napisane?! ''BIÓRO''?! 
Poprawka, piszę się ''biuro''. :)
Czasami robienie imprez nie ma sensu...
Ale i tak świetnie się bawiłam! x3
DOBRA, TO JUŻ JEST ŻAŁOSNE!
I ten nick, oryginalny. :)
Ale wydarzenie już nie!!!
Tutaj przykład ''dziecko z parku''. 
Tego nawet nie rozumiem, ale ok...
wytłumaczy ktoś o co chodzi???
Aaa... TOP MODEL?!
Albo to pozwólcie, że zacytuję:
''Mam na zaręczyny''.
Koleżanko droga - na zaręczyny musi mieć chłopak, bo dziewczyny nie mogą się zaręczać. :D
Ale, eh... no dobra - jak uważasz tak uważasz. 
Ale po co ''dziecko z parku'' chce iść do ''Królowej Awatarii''??? :D
Nie rozumiem...
A na koniec rymy (nick zaczerpnięty z lektury pt. ''Ten Obcy''???)
''SZUKAM DZIEWCZYNY, MAM NA ZARĘCZYNY'' - rymy Tego Obcego. :D
Oczywiście to był żart (wyjątek: wydarzenie o se*e)!
Pozdrawiam serdecznie wszystkie osóbki! :D
Oczywiście ja osobiście nie mam nic przeciwko takim wydarzeniom - każdy odpowiada za swoje wydarzenie! :)
~Emilka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.