piątek, 9 grudnia 2016

VlogMas #8 (nadrobienie)

Elo 8)
Dziś kolejny post z serii VlogMas :P To już dziś 9. Ale szybko.. Ja za tydzień mam Wigilię klasową ;) Wcześnie XD Ale za to chodzimy chyba do 19/20 :D 
Przechodząc do tematu- Ostatnio zadecydowano co znajdzie się na stole. Prezentuje się on tak:
Oryginalny XD Ale tak czy owak to nasz stół. Tak jak mamy grupę AoY tak samo to stół który Wy ,,stworzyliście'' bo bez sondy nie wiedziałabym co ma być na stole ;3 Dziękuję ^^
Okej teraz przechodzimy do dzisiejszej zabawy :)
Kalendarz!
Sukieneczka ;3 Czyli to logiczne- Wybieramy strój na 24 grudnia. Jest to noc nie zwykła więc look też musi być taki!
Sorki za jakość i za te obcięcie awatarki ale się spieszyłam XD
Teraz sonda :3
Okej ja się z wami żegnam :3 Jak szybko pójdzie to może dziś jeszcze VlogMas z dziś bo to było nadrobienie ;*
/Ola

1 komentarz:

  1. A ja muszę chodzić do szkoły do 23 grudnia -,- Dzień przed wigilią :C A wigilie klasową mam w ten Poniedziałek ;c

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.