środa, 7 grudnia 2016

ROZDANIE NAGRÓD / 2 KONKURS BLOGOWY

Hej!
Wczoraj nie było posta, ponieważ pisałam egzaminy i przygotowywałam się trochę, przypominałam materiał. Dziś miałam część przyrodniczo- matematyczną.
Jutro język angielski, na szczęście dziś mam czas na posta.
Niestety 2 osoby nie zgłosiły się po nagrodę i jak już zapowiadałam nagroda przepada.
Przykro nam, tym bardziej, że jedną z nich był V.I.P. na 5 dni...

Dobrze, więc oto nagrodzone osoby:
zacznijmy od zwycięzcy!
Oto zasłużony dyplom:
Mam nadzieję, że się spodobał!
A poniżej zdjęcia z niedzieli 4 grudnia 2016 roku, to wtedy nasz zwycięzca odebrał nagrodę główną :
V.I.P na 10 dni! :)
Jeszcze raz - GRATULUJEMY!
Prezent także dostał się w jego ręce, była to fontanna. :)
Dziękujemy za udział w konkursie! 

Następną osobą, która odebrała nagrodę był Czekoladowy!
Dyplom także się należy! 
Mam nadzieję, że się podoba! 
Oczywiście prezent także został odebrany i trafił w dobre ręce! 
GRATULUJEMY!!!

Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie!
Oczekujcie nowych w najbliższym czasie!!!

A teraz chciałabym podziękować Artemidzie z bloga Baśniowa Awataria za nagrodę, którą wygrałam w zabawie ''Jeden z dziesięciu''. Zajęłam 2 miejsce, oczywiście gratuluję także Violce za zajęcie 1 miejsca! :D
Dziękuję wszystkim za przeczytanie posta.
''Oczekujcie mnie w swoim czasie'' (frag. Stachu Jones - Mistrz Ciętej Riposty)
Pozdrawiam!
~Emilka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.