poniedziałek, 5 grudnia 2016

VLOGMAS 4: Troche o mnie.


Hej hej hej kup se klej - to kolejny VLOG.. MAS!
Dzisiaj troche o mnie - Ponieważ zmieniłam troche charekterek, i wiem że ponad 90% nie wie KIM JESTEM. Dobra.. zapraszam na VLOGMASA.'


Jak wiecie wczoraj miałam urodziny i od wczoraj jestem szesnastolatką! ^^, jeżeli chodzi o szkołę - chodzę do liceum w Warszawie i jest mi dobrze. Mieszkam we Warszawie Wschodniej. Uwielbiam morze, nie lubie gór - mam lęk wysokości. Kiedyś miałam kynofobie, [lęk przed psami], ale dzięki pomocy psychologa udało mi się pół na pół pokonać lęk. Mam włosy takie jak na rysunku, z dodatkiem ciemnych brązowych końcówek. 

W przyszłości, nie wiem co chcę robić. Jestem najszczuplejsza, w gimnazjum wszyscy mówili że mam anoreksję, a to nie prawda. Uwielbiam fotografię, ale uwielbiam grać w Awatarię, MovieStarPlanet, Simsy... Kiedy mi się nudzi - przerabiam sukienki. Myślę czy nie pójśc na modeling - ale to jak już skończę liceum. Mam chłopaka, Fucka [prawdziwe Imie: Hubert], i on jest starszy odemnie o jeden rok. 

Jeżeli jeszcze czegoś nie wiecie - zapraszam do pytania w zakładce ,,Pytania do nas''.

VLOGMAS 5,6 POJAWIĄ SIĘ JUTRO! :)


Wyniki losowania: 10 grudnia

/Cara








5 komentarzy:

  1. Ja też jestem taka szczupła,ze myślą że mam anoreksję. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego tyle mamy czekać?
    ~ Nathalie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstawisz na blog swoje zdj? A szczególnie zdjęcie Twoich włosów. Możesz nawet zamazać twarz, tylko żeby były pokazane Twoje włoski <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.