środa, 7 grudnia 2016

VlogMas #6 Przeróbka ,,Śnieżynki"

Elo 8)
Czemu wczoraj nie było VlogMas? Bo mój komp nawalał ;-; Sorki!
Okej ale standard- kalendarz!
Dziś pod 6 kryje się przeróbka C:
Mikołajkowa :D 
Czas: 1:30 h XD
Jestem zadowolna 8) 
Program: PhotoScape
*Buty sama malowałam XD*
Ładnie wygląda czapeczka *,* Ta skromność ;) Ogólnie uczę się XD To miała być sukienka Śnieżynki * Ale miała być XD Buty wyszły podobnie do oryginalnych koloru czerwonego :) Najładniej na moje wyszła twarz i czapeczka ;* 
Teraz ostateczna decyzja: Co o tym sądzicie?
*To moja 1 przeróbka proszę o wyrozumiałość XD*
/Ola
Ps. Za chwilę VlogMas 7 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.