środa, 7 grudnia 2016

VLOGMAS 7: Wkurzona Cara


Hejka.. naklejka. Dzisiaj wkurzona ja - nic wam napewno nie powiem! xx



Jak zwykle mieliśmy pytania z łacińskiego z książki, no i mieliśmy dwie grupy. Moja znienawidzona deb.. koleżanka - ona jest wkurzająca, ale reszte za chwile. No i my mieliśmy 6 punktów, i pan powiedział kto będzie miał najmniej dostanie 1 - a kto najwięcej 5, no i oni wygrali. Pan nie wstawił nam jedynek, tylko czwórki i wydarła się ta deb.. na pana że poszła do dyrka i się rozpłakała.. Potem na przerwie chciała mnie pobić x-o, no i jest zawieszona, i mówiła że ja jestem w grupie [pan mnie lubi i moje koleżanki], no i też mnie wyzywała, no i lol. 

Dobra będe kończyć bo musze odrobić łacinę xx.

/Cara



1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.