sobota, 3 grudnia 2016

KONIEC PRAC TECHNICZNYCH! CO NOWEGO U NAS?

Witajcie!
Wreszcie skończyłam nagłówek (myślałam nad nim ponad tydzień, a robiłam 2 dni z przerwami...). Uważam, że wyszedł nawet ładnie! Mi zależy na tym, aby blog podobał się MI, ale mam nadzieję, że wam także się spodoba!
Dużo rzeczy się zmieniło, prawie wszystko!
Między innymi: kursor, muzyka i szablon!
Tym razem postanowiłam wymyślić coś innego... znalazłam w sieci inne szablony, które nie są dostępne na bloggerze. Efekty da się zauważyć. :)
Tło jest niestety białe, to jest moim zdaniem jedyny minus tego szablonu (nie można zastosować tła).
A więc nasz nagłówek prezentuje się tak:
A przy okazji zrobiłam ''portrety'' awatarek naszych adminek!






A teraz zapraszam do oglądania!

Za chwilę wyniki konkursu!
Wreszcie dowiecie się kto wygra V.I.P na 10 dni!

A więc to będzie tyle! Do zobaczenia!
~Emilka

1 komentarz:

  1. Cudnie wygląda ten nagłówek <3 Super pomysł z tymi portretami

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.