środa, 2 listopada 2016

Poradnik#4 - Awtaria w telefonie

Witajcie!
Przepraszam, że nie piszę tekstem wyśrodkowanym, wiecie takie życie na telefonie. A jak już mówimy o telefonach, chciałabym podzielić się z wami ciekawym faktem. Otóż na telefonie da się grać w Awatarie! Tego sposobu będę używać przez najbliższe 2 tygodnie (wyjazd).

1. Wchodzimy w sklep Play
2. Wpisujemy "Puffin Web Browser"
3. Klikamy 1 ikonkę
4. Pobieramy, oczywiście aplikacja nie zawiera wirusów. Ja już mam pobraną. :)
5. Gdy aplikacja się pobierze, wchodzimy w nią. Reszta jest prosta. Wyszukujemy nk.pl i wszystko wygląda tam jak na komputerze. :) 
Klikamy w Awatarie i cieszymy się grą! 
Myślę, że wam pomogłam, jeśli macie pytania to śmiało piszcie w komentarzach.
~Emi (jednak tak się podpisuję)



6 komentarzy:

  1. Super poradnik (polecam) o i dzięki! #Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wyskakuje, ze nie mozna pobrac tej aplikacji.usuwam rozne aplikacje, ze moze zostalo za malo pamieci, ale nadal to wyskakuje. Tylko tyle jest pokazane ! Nie mozna pobrac tej aplikacji
    Wiesz o co chodzi? Czy ktos tak mial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mało pamięci, innej przyczyny nie znam.

      Usuń
    2. Ja tak miałam :/
      Usunełam prawie 400 mb i nadal nie mogłam pobrać.Zresetowałam telefon i działało :D

      Usuń
  3. Działa! Dzięki:) tylko ciężko naciska się

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW
    Jestem pod wrażeniem, nie wiedzialam, że istnieje taki sposób. Dzięki wielkie ♡

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.