poniedziałek, 21 listopada 2016

Powracam ja, powiadam wam. :D

Witajcie!
Piszę już tak jak należy, nie na telefonie, lecz na komputerze!
Tak, wróciłam z 3-tygodniowego pobytu w szpitalu ortopedycznym! 
Co prawda udało mi się udać do domu na przepustkę, ale wreszcie nie muszę już tam wracać!
(było tam strasznie nudno....)
Co mam do powiedzenia?
Przede wszystkim witajcie!
Dziękuję za ponad 32 tysiące wyświetleń na blogu i taką wielką aktywność na moim kanale i na naszej grupie na Facebooku! Dziękuję wszystkim adminkom i autorkom za opiekę nad blogiem!
Dziękuję Julce za nowy śliczny nagłówek! (chociaż jest w nim mały błąd [imię adminki])
Dziękuję także Carze, Karmie i Elen za nowe posty dodawane regularnie! O! 
Dziękuję też Ani Awatarii za powrót na bloga! :D

Teraz nowinki, za chwilę na kanale film.
Już niebawem aktualizacja rankingu Youtuberów Awatarii (wiem, że zaniedbujemy to... przepraszamy)
Ja wracam do was z nową dawką postów dotyczących Awatarii!
Mam nadzieję, że dalej będziecie odwiedzać naszego bloga i dalej uczestniczyć w zabawach i konkursach!

PRZYPOMINAM O KONKURSIE! (ZAKŁADKA KONKURSY)

Teraz rzecz dotycząca hejtów itp.
ponieważ Fabian (z anonima) i Agata hejtowali naszego bloga, a raczej spamowali jakimiś wiadomościami na CAPS LOCKU, to postanowiłam że teraz będę zatwierdzać posty.
Niestety, podziękujcie hejterom.

A więc... myślę, że to na tyle informacji.
Żegnajcie!
~Emilka

1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.