piątek, 18 listopada 2016

Harem na Fb?

Cześć :) 
Dostałam od fanki na konto Karma z AoY zdjęcia. Bardzo dziwne...
Kiss Me spotkała Sułtankę. Tak tak na fb! Przecież Harem jest na nk. Tu muszę przyznać się zdziwiłam. Wysłała mi zdjęcia że ona jest na swoim profilu na fb. 
Według Sirin Harem jest tu od dawna. Pseudo tu jest Hadan. Zamiast Valide jest Hadan.
Klaudia powiedziała że bała się poprosić o zdjęcie. Jak już się zawstydziła zrobiła fotkę ;) W sumię nie dziwię się. A wy co na ten temat myślicie?! Pozdrawiam Klaudię :D
Dziękuję za materiał. Jak macie jakiś pomysł piszcie do mnie na moje 2 konto- Karma z AoY 
~Karma :)

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.