czwartek, 17 listopada 2016

A jak tam u was? + Normalny pościk ,,powitalny''

Heja, wracamy do normalnych postów! :)


Zapraszam do czytania.


Cara dodaje nowy orginalny post, i pisząc ten post śmieje się z was, hejterki z waszego bólu dupska, ale okej. Skończył mi się VIP, i nuda. Ostatnio miałam remont w kuchni, więc musiałam przeżyć. Plus daje naukę.. sprawdziany ahhhhh..

Ostatnio wszyscy wyzywają mnie i Emi, a inne adminki siedzą spokojnie. Kurwa, ja nie jestem botem! Może dla was -,-. 

Też wczoraj wszyscy mieli ból dupska w szkole więc jestem przyzwyczajona. Widzę że już dużo osób przestaje grać, ale ja nie. Chodzi o moich znajomych. 

A wogóle jak tam u was? U mnie no cóżżżż. W dodatku ogłuchłam [chyba]. Jestem uzależniona od piosenek, hei. Myślę że naprawdę pora już na świąteczny klimat. 

Nie wiem czemu, ale kocham święta! Śnieg, sanki, bałwany, bitwa na śnieżki, wigilia! ♥, a no i a wy? Jak spędzacie święta?

Teraz niestety u mnie jest gorzej z polskim, bo na każdej lekcji piszemy byle co, i gówno prawdę. Wczoraj skończył mi się zeszyt, really!!

Napiszcie mi w komentarzu..


CONGRATULATION!!!!!!!!!! 30000 WYŚWIETLEŃ JUHUUUUUUUUU

/Cara

6 komentarzy:

  1. Cara rób to Co robisz a te gowna kiedyś będą Cię przepraszaly

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio nie przejmujcie się tymi hejtami, piszcie dalej, bo na tym blogu ty i Emilka macie najlepsze posty, ogólnie wasz blog jest najlepszy ze wszystkich polskich blogów o Awatarii dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Regulamin: Nie przeklinamy w postach... ,,Ku**a ja nie jestem botem!'' ;) Polecam zapoznać się z nim jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm really enjoying the design and layout of your website.

    It's a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come
    here and visit more often. Did you hire out a developer
    to create your theme? Outstanding work!

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.