środa, 2 listopada 2016

Ocena pracy Cary

Witajcie!
To, że pisze dziś post, nie oznacza ,zs wróciłam, czy coś.... Zostało mi jeszcze kilka tygodni pobytu. Tyle zaległości... Eh... :(

No to może przejdźmy do tematu posta, dziś mija okres próbny Cary. Nie ukrywam, jestem bardzo zadowolona z jej pracy. W 1 dzień okresu napisała masę postów! Codziennie pojawiały się posty z jej strony, wiele ciekawych nowości!
Cara, czyli Martyna pisze w bardzo oryginalny sposób. Na początku zamieszcza obrazek powitalny, na końcu także! Robi wspaniałe grafiki! *_*
Jej posty nie zawierają błędów gramatycznych, są pisane zgodnie z regulaminem. Martyna zapoznała się oczywiście z naszym regulaminem.
Co lepsze, zorganizowana została przez nią impreza blogowa! Oczywiście wyraziłam na to zgodę, żałuję że nie było mnie na imprezie... :/
Mam bardzo dobre zdanie o Martynie, mam nadzieję, że to nie było jednorazowe i przynajmniej 2 razy w tygodniu pojawią sie posty z twojej strony.
Ja się tak rozpisałam, a ty nadal czekasz na werdykt!
Przecież już wiesz!
ZOSTAJESZ Z NAMI! :D
Nie mogłoby być inaczej !
Życzę powodzenia w dalszej współpracy!
~Emily

6 komentarzy:

  1. Brawo Cara ;) Twoje posty naprawę są ciekawe i tak orginalnie! Na dodatek zostajesz tutaj, liiiiii

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Cara ;) Twoje posty naprawę są ciekawe i tak orginalnie! Na dodatek zostajesz tutaj, liiiiii

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.