środa, 9 listopada 2016

O miłość nie warto.


Hej, a dzisiaj post o miłości..


Dzisiaj coś o miłości, napewno każdy wie że na awatarii każdy chce mieć chłopaka/dziewczynę, oprócz - dziewczyny nawet nie starajcie się, Siedem [7] Miesięcy temu wziełam ślub, z moim pierwszym chłopakiem który nie zerwał! To było szczęście dopóki.. poszłam do parku, tam jakiś chłopak.. Zresztą zapraszam na resztę posta..


.. Spytał się mnie ,,Twój wchodzi?'' -

Nie - odpowiedziałam.

To zapraszam do mnie? Może chcesz być moją dziewczyną?'' 
-Okej..

I piliśmy kawe [xdd], nagle mnie rozpoznał - Z bloga i YouTuba. Powiedział, że fajnie mieć taką dziewczynę potem się wygłupialiśmy i w końcu.. usunął mnie....
Pewnego dnia.. wyświetlił mi się komunikat:

Mówię ,,napewno', i poszłam na ulicę, a tam pewien Jakub ,,Masz chłopaka?''
Powiedziałam nie, a on zaproponował mi parę, zgodziłam się - byłam szczęsliwa!


Po jednym dniu.. 

To było dokładnie:
20 maja o godzinie: 16.52. Tak, zapisałam sobie tą date..

21 Maja wzieliśmy oficjalnie ślub


Po chwili zastanowienia - ale.. co jak jutro się rozpadnie.. nie to nie prawda! Kliknełam tak - chyba każdy by kliknął, prawda?



I od 27 czerwca już nie wchodził.. 

Cieszę się że niektórzy mają przyjaciół, uwierzcie - ja nigdy nie miałam przyjaciół na awie, czasami zastanwiamy się na awatarii czy nie zostać dzieckiem, bo jak wiemy - każdy jest dzieckiem, ty.. ja.. i każdy. Nikt nie jest dojrzały, jak patrzę na te nastolatki w serialach to szkoda mi się robi, albo żal. Bo zajść w ciążę w wieku szesnastu lat, albo piętnastu nikt by nie chciał, prawda? Czasami takie dziecko może być niechciane, i dlatego że o miłość można walczyć, ale jeżeli ktoś odzwajemnia nasze uczucia. Wierzymy - w końcu znadję chłopaka, ale wiecie że wasz laptop/komputer to tylko ekran? Wiemy że istnieje takie coś jak spotkanie realne, czyli w realu.. chociaż z ankiet wynika że ponad 50% ludzi/dzieci podawanych za inną osobę w interncie są innymi osobami. Zakochaliśmy się w dziewczynie na awatarii, ale czy to nie chłopak? Każdy wie że ta osoba napewno może być z nami z każdych powodów - na przykład: wysoki level, dużo kasy, chociaż w dzisiejszym świecie jest tak że ponad 90% chłopaków w awatarii woli dziewczyny z większym levelem, komfortem, imagem.. czy wy napewno tego nie rozumiecie? Ide na wydarzenie ,,Szukam żony'' i nagle tryliard dupelel przychodzi do tego gostka i ,,wybierz mnie bo chce miec milośćć!!!111111'' - miłość trzeba kochać, tak jak drugą połówkę.


/Cara















5 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze że poruszyłaś ten temat.Zgadzam się z tobą,dużo chłopaków na awie lecą na lvl,image.komfort. Ale co im daje te duże lvl,image,komfort? To tylko zwykłe liczby.lecz dużo chłopaków o tym nie wie,bo dla nich najwazniejszy jest poziom itd.-Dla mnie troche żałosne jest,najważniejszy jest charakter. Czy jest miły/a,itd. Dobrze również napisałaś że laptop/komputer to tylko ekran. My ich nie widzimy.Ktoś udaje kim nie jest i wychodiz z tego afera. Ślicznie napisałaś post. Pozdrawiam. /Violka_KCA

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mi uświadomiłam że o chłopaka nie wartooo!!!! Byłam na kilku wydarsniacg i tam wybierają największe levele najlepszy post z twojej strony, ile masz lat??



    - Olka

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieeram teraz chłopacy wolą większe lvl, pieniądze, image, komfort. Ja tam wole mniejsze lvl ponieważ wtedy żona lepiej szanuje nie zdradza odrazu piękny post ale dla mnie o Miłość warto <3 #Chocolate

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.