wtorek, 1 listopada 2016

Konkurs po moim przyjeździe!

Szczęść Boże! (po katolicku)
Jak wam minął dzień???
Ja się strasznie nudzę, jedyne co mnie chroni to telefon, internet i znajomi, których dopiero co poznałam. Szczerze wspólny język znalazłam z 2 koleżankami młodszymi ode mnie. :)
Jedna jest nawet z moich okolic! ^^

Dobra, nie zwlekając. COŚ WAM OBIECYWAŁAM, A OBIETNIC DOTRZYMUJE.
Na 25 tysięcy wyświetleń, miał być konkurs. I będzie! Po moim przyjeździe, lub już jutro, byle że wyniki będą 22 listopada. Okazało się tez, że zabiegi mam do 21 listopada... ;_;
Dobra, więc dajcie znać w komentarzach, czy chcecie konkurs już jutro , czy po moim przyjeździe! To do zobaczenia!

Chciałam też dodać, że jestem bardzo zadowolona z pracy Cary! ♥
Zastanawiam się nad jej posadą na blogu, bo nie wiem czy będzie autorem, czy administratorem. ;D
Decyzja zapadnie jutro! Mam nadzieję, że twój wkład nie będzie jednorazowy!!!

Dajcie znać w komentarzu, czy konkurs ma się odbyć jutro.
Dobranoc!
~Emily (nowy podpis EmiRuda MCA)

7 komentarzy:

  1. Chcemy konkurs, Cara gratulacje! Cara i Elen są najaktywniejsze..

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dużo zdrowia i czekamy na Cb.
    Pozdrawiam /Olka KCA

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dużo zdrowia i czekamy na Cb.
    Pozdrawiam /Olka KCA

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.