środa, 9 listopada 2016

Zaległości!!!

Cześć, tutaj Cara w szybciutkim poście!


Dzisiaj nadrabiamy zaległości!


A więc - we wtorek i dzisiaj nie było posta, dlaczego? Właśnie omawiamy lekturę, piszemy kartkówki ble, jutro znowu kartkówka z fizyki, ja nie wytrzymam, plus jutro przedstawienie ma druga gimnazjum więc - bycie w samorządzie szkolnym ma swoje zadania. Ostanio również zostałam skarbnikiem, ponieważ moja koleżanka została gospodarzem, długa historia. Nie wchodziłam dwa dni na komputer bo brat tylko te swoje symulatory farmy grał -,-. Nie mam czasu na teledysku, a naprawdę zaplanowałam go na lekcji. Ostatnio nauczyłam się rysować, i chyba wiem co zrobię po skończeniu szkoły, ostatni rok! ;3. Jeżeli jesteście w gimnazjum i macie trudności - witajcie w klubie. Ostatnio robiliśmy sałatki na technice, mniam!

A no właśnie - Cara zapomniała o najbardziej zbliżającym się miesiącu! To grudzień, wogóle u mnie sypie, znaczy - rano sypało, jest jeszcze troche nadal pada. :)

Grudzień idzie a co za tym? Koniec semestru, święta bla.. Chyba nie muszę przypominać o tych świętach! Jak wiecie, raczej nie wiecie kocham zimę i jesień! Uwielbiam jeździć kuligiem i na sankach z dużej góry która jest niedaleko mojego miasteczka.

Muszę dla was zrobić już dwa posty ze strojów na ostatnią chwile. A więc? Wytłumaczyłam się i jeszcze jedno

,,Kiedy post kurwa'' - czytając ten komentarz bardzo mnie to zdziwiło ponieważ nikt nie napisał mi kiedy posty, a jak wiecie ja jestem codziennie, ekhem czasami codziennie jak nie ma nauki, więc nie pisać mi takich rzeczy!!!!!!!!!

Więc do zobaczenia w kolejnym poście cześć!!!


Nowe logo!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.