piątek, 11 listopada 2016

Mój fejm?! Dziwna osoba...

Hejka ;)
Dziś miałam mega dziwną sytuację O_o Pewna osoba powiedziała że jestem fejmem ;-; Później kazałam jej pozdrowić bloga bo uważam że jak ktoś będzie w necie powinien o tym wiedzieć. 
Jej reakcja była wręcz śmieszna XD
Zacznijmy od tego: Nick nie ma na celu się chwalić i wszystko po to że szybko rozeszła się plotka że mam wulgarny nick i się bałam. Czemu nie dałam posta? Nick ten ma może 2 tygodnie i ja miałam urlop wtedy ;)

Na marginesie mam 13 lat :) 
 Pff. Nie nagrywam MSP ale nie długo zacznę. Przewertowałam całe YouTube i nie ma takiego kanału ;) 
XD Tu się zachwyciła tym że będzie na blogu :P Nie no XD Pozdrawiam jej rodziców i psa XDD
Nie raz ją  widziałam ;p Uważajcie XD
~Karma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.