sobota, 12 listopada 2016

Sposób na zarobienie 150000S albo 7500S!

Cześć, Tutaj Cara.


Zapraszam na nowy post.


Dzisiaj opowiem wam mój sposób na zarobienie dużej ilość S, 15 000 lub 7500S. A więc? Zaczynijmy!

Znacie naszyjniki z pereł lub z muszli? Tak? Za każde zrobienie ich i sprzedanie zarobimy:

Z muszli: 7500S
z pereł: 15000S


Kiedy mamy takie naszyjniki, to wystarczy sobie policzyć ile dostaniemy!

Przykład:


Mam naszyjnik z pereł, ile kosztuje?


Wow! Dużo! Chyba każdy by chciał taki, hehe.. po sprzedaniu mam:


Dużo, jak dla mnie. Więc? Opłaca.. się!


Najbardziej opłacalny jest naszyjnik z pereł, zależy, prawda? Ile mamy materiałów to tyle!

Podoba wam się sposób? Napiszcie w komentarzu, a ja was żegnam tym akcentem!



/Cara












1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.