czwartek, 17 listopada 2016

Kto

Dzisiaj bez żadnego obrazka, bo nie.

Poczytałam sobie waszych komentarzy i ku*wa kto wie to czytał. 

*ten post jest wulgarny*

Skomentuje wasze najmądrzejsze posty, kochani hejterzy >>
Cara zajmij się swoim fejmem i nudne sąte twoje obrazki na początku ;-; Nie wolno się reklamować. Tam są drzwi>>>>>> Nikt cięnie lubi!!! No po za tobą

HAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAH, Anonimie boisz się? Ojeju, też umiem anonima załatwić. Jak mam zająć się swoim fejmem? Aha? Nudne sa twoje obrazki, proszę bardzo pokaż mi swoje. I polecam maść na ból dupska.

Emi, naprawdę dam sobie radę, a co? mój anionim skomentował to:
Umiem lepszą niż ty :') Po za tym to najpierw życzysz jej aby wyszła a teraz nagle święty rudzielec. Wiesz co wytłumacz mi co ma seks do postów? Przy okazji co ma: Stop biegnij za marzeniami czy Desinge czy Bóg wie co. To nie ma nawet grama wspólnego z awatarią. Odwal się od Fabiana bo ty lepsza nie jesteś.

Umiesz lepszą? Jak jesteś taki mądry prosze bardzo - pokaż mi. Drugie zdanie naprawdę przykuło moją uwagę. To są moje cytaty, anonimku. O jeju.. ,, jestem swienta i musze dawaci wszystko o awatari!1111111'' Nie, okazuję się że mam więcej od ciebie lat, anonimku.

Jak kogoś zabolała dupa to polecam maść na ból dupy. Nic, mój post nie był reklamą, tylko dla tak jakby ciekawości. Nie wiem - jak nie chcecie żebym została to se dalej mówcie, ja mam to w dupie! Załóżcie bloga i piszcie o tym samym codziennie, co?! Zobaczymy jak wam dupy opadną. 



Na dodatek jest Carrie, jest ,,rzalosna'' w jej języku. Nawet jej nic nie odpisywałam bo szkoda klawiatury na tego bachora -,-


Jesteś jebanym dupskiem - wiem moja ,,kolerzanko''
jeszcze mnie obrażac? - cieszę się
Haha jestes ,,rzałośnia'' - ,,rzałosny'' to jest twój słownik :)
Ja jestem fejmem - aha, ok?
więć możemy byci kolerzankami - Ja wiem jak nazywa sie twoja ,,kolerzanka'' słownik :)
Bo ty piszesz o mnie a ja bendie pisaci o tobie ok - nie bachorku.

I ten opis  -,-, i jeszcze żałośnie udaje bachora co nie umie ortografi. 

Powodzenia w przyszyłym życiu!


/Cara




5 komentarzy:

  1. Cisza jak wam nie pasuje to nie czytajcie bloga oke? Spokój? #Chocolate_Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimy to tacy hejterzy, a nawet nie mogą pokazać siebie tylko z anonima pisać, bo się boją. Ciekawe jakbyście sie czuli anonimy jak was by ktoś tak hejtował wzywając od najgorszych? Serio zablokujecie lepiej, żeby anonimy nie mogły pisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ku*wa nienawidzę takich ludzi którzy uważają się za fejmy
    Spokojnie cara to tylko tępy ch*j który próbuje być fajniejszy (sr jak źle napisalam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca rozumiem, ten komentarz kierujesz do Cary, czy ....?

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.