czwartek, 3 listopada 2016

Carrie na pierwszym planie!


Hi Guys! Welcome to another post!


Cześć moi mili! Jak tam w szkole? Wiem słabo! Hah! Żarcik. [*nikt i tak się nie śmieje, Cara*] Ostatnio za dużo pisania na Języku Polskim.. z wikipedii, też umiem wejść na wikipedię i przepisać do zeszytu. Dzisiaj znana wam sprawa - Carrie.

*zdjęcia dostarczyła fanka*

Carrie jak zwykle oszukuje swoim tekstem. Teraz ma dziwny styl, aha? Jak widzicie w skweru każdy tańczy wokół jej.

*zdjęcia dostarczyła fanka*

Carrie w parku. Nie wiem czy to podróba czy prawdziwa,

*zdjęcia dostarczyła fanka*
Płaczą, bo myślą że G dostaną..

A więc, dlaczego się uwziełam na Tą ,,Carrie''? Bo mnie denerwują ludzie co oszukują! Moja koleżanka mnie raz oszukała, to popamiętała. [Jestem agresywna przez chłopaki x.x] A więc? Myślę że na chwilek Sherlock Cara zajmie się i przeprowadzi wywiad z Carrie,


/Cara



1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.