niedziela, 13 listopada 2016

Miniatury do filmu na Youtube ~EmiRuda MCA ~Jak to robię?

Ten post kieruję do osób, które mają problem z dopasowaniem miniatur do filmu.
Czasami mogą się wam uciąć, czasami są za małe, czasami za duże.
Ja nie miałam z tym nigdy problemu, ponieważ znalazłam wzór ''idealny''.
Jakim wzorem na miniaturę do filmu się posługuję?
Zdjęcie miniatury w oryginalnym rozmiarze.
Jak się zabrać za robienie miniatury?
1. Wchodzimy w Pixrl.
2. Otwieramy obrazek jako miniature.
3. Następnie wklejamy tło i robimy wszystko podobnie jak profilówkę. (poradnik już wkrótce)

Jak widzicie nie jest to trudne.
Potem podczas wgrywania filmu na dole macie opcję : ''niestandardowa miniatura'' - klikacie i gotowe!

A tutaj macie wszyskie miniatury z moich filmów. Zapraszam do oglądania. :D































Tyle miniaturek udało mi się znaleść, to będzie na tyle!
Do zobaczenia!
~Emi


4 komentarze:

  1. Po prostu wystarczy znaleźć zdjęcie w formacie 16:9, bo taki format obsługuje YouTube.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki problem bo jak na yt zmieniam zdjęcie główne na swoim kanale to tam pisze jaki rozmiar, ale zawsze ta postać co mam na tym zdjęciu to od niej tylko oczy widać lub nic jak zrobić żeby cała postać było widać na tym zdjęciu głównym, nie wiem czy mnie rozumiesz.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.