wtorek, 1 listopada 2016

Stroje na ostatnią chwile - Wesele, Poprawiny


Cześć i czołem!
Już jutro mija mi ostatni dzień okresu próbnego, myślę że zostane tutaj autorką. Bo granie w awatarię, przynosi mi wielką radość. Dzisiaj przyniosę wam nowy post ze strojami na ostatnią chwile! Teraz przedstawie wam stroje na wesele może poprawiny? Stroje są w moim guście, jeżeli macie propozycję ubrań na wybraną kategorię zachęcam do przesyłania mi na e-mail, który podam jutro. Upewnię się, żeby potem nie było. Wiem, nie kumacie ale spoko. 


To mój ulubiony lookbook! Składa się z czapeczki, peleryny, trójzębu, sukienki i butów z niebiską kokardką!


Tutaj jest troche bardziej mrocznie, ale lookbook jest moim top dwa. Kupiłabym a wy?



Jeżeli mamy tu jakiś fanów nowego kompletu Panda Tokyo, mamy dla was super okazję. Look nie jest aż taki ładny, ale może ktoś lubi takie gusty..



Ostatni to look dla fanów Anime czy mangi, nie wiem nie oglądam. Do looku dodałam kokardkę, sukienke Gothic Lala i Buty.


Czy podobają wam się te stroje? Wykorzystacie je?


                                                                            /Cara




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.