niedziela, 13 listopada 2016

Hallo!

Hallo!

Zapraszam na kolejny post.


Tak, jestem dziś z rana, heh nie mam co robić. Na śniadanko zjadłam więcej niz 5 naleśników amerykańskich (xdd). A wy co jedliście, do kościółka [xdd] jadę na dwunastą, hi. A więc? Nie wiem od czego zacząć bo nie planowałam posta o tej godzinie, ale mi się nudzi.

Jeżeli ktoś już zauważył jestem już w nagłówki, jej. Heeeę. Na facebooku juz są nowe stroje, a na nk? biedaaa! Ale kupie oczywiście stroje. Ten drugi jest zaczepisty B), wogóle wczoraj nakręciłam nowy film, taki częściowy, o interntowej... a dalej to już się dowiecie nie wiem kiedy.. O.O


Takie w parku, od Marzenki!


Moje artystyczne zdjęcie! ♥

A więc? Pochwalcie się w komie, hejjjj na te pytanka a ja was żegnam, znaczy do zobaczenia, bo dodam jeszcze dużo postóóów!


/Cara






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.