piątek, 11 listopada 2016

Wady i Zalety (#1 NEW!)

Cześć :) 
Dziś zaprezentuję wam zalety i wady dużej ilości energii. Jak wiecie żeby tańczyć, płakać i przybijać piątki trzeba mieć energię. Jeżeli mamy mniej niż 100 to wtedy regeneruje nam się co minutę. Kiedy dobije do 100 przestaje. To że ktoś ma dużo energii ma również swoje wady. Jak wszystko. 
Ja mam obecnie 44953 jednostki :) Dość sporo. Przez długi czas chyba nie będę narzekać na braki (myślę XD) Może i z pierwszej strony fajnie mieć tyle energii ale z drugiej strony nie jest to w 100% fajne :c
Nie można ,,chomikować" eny :( Szkoda bo by się przydało. Kiedy już mamy mniej niż 100 wtedy zregenerujemy do pełna. Na przykład mamy 67 jednostek- po regeneracji dobija do 100. Jest to też dziwne bo powinno być na przykład 167 :) Wtedy chyba można co 4 godziny (dawno nie korzystałam z tego XD)
Takie zadania na moje są niemożliwe i nie opłacalne. Po co tracić tyle energii żeby dostać tylko 250 ,,punktów" do następnego poziomu? Ehh te zadania :/ Ja to pominę. Pomyślmy: Co mają zrobić ludzie którzy nie mają monet na vipa lub pominięcie tego zadania? Ja bym była w kropce.
Zaletą jest to że można wtedy roić różne rzeczy np urządzić bitwę na poduszki :) Nie narzekamy na brak energii :d 
Nie wiem czemu ale dużo osób takich jak Emilka (nie chodzi o Emilkę z bloga oczywiście x3) najpierw mi funduje drinka (xdd) a później pyta się kto jej postawi. Na moje to chodzi o to że coś za coś (xd?) np ja jej postawię to ona mi postawi :) Postawiłam jej 3 razy (to z vipa bo mogę fundować 3 razy za free ^^)  
Postawiłam jej. Oczywiście później już za swój hajs mogłam ;< XD 
To jest prawie najpopularniejszy komunikat. Ludzie potrzebują na dużo rzeczy energię. Między innymi dlatego że chcą się połączyć (xdd) Za 2 minutki przyszła jego dziewczyna (chyba) i się zapytała ile ma eny bo chce brać ślub. Myślę że po to mu było to :P 
Pozdrawiam
~Karma Suko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.