czwartek, 3 listopada 2016

Stroje na Fb!

Elo 8)
Wróciłam <3 Dużo się tu działo XD Ale okej trzeba się podnieść i iść dalej :c Przechodząc do po posta dodali stroje na fb :D Takie jak co roku :) Mamy teraz 2 aktualizacje 😂😂💓💓 Mi się podoba 8) Ale za to mamy mniej czasu na zakupy bo tylko 6 dni :( Więc trzeba szybko kupować ^^
Po tłumaczeniu wyszło że może za tydzień będzie niespodzianka (w co wątpie bo hallowen już dawno temu XD) Nie wiem :p A wy co już kupiliście? :3 Ja rajstopy, pasek, gorset i naszyjnik :) Moja lista życzeń wynosi 470 G XDD Ehh moje życzenia i zachcianki C:
Pozdrawiam
~Karma Suko

1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.