czwartek, 10 listopada 2016

Szybki powrót, przepustka ♥ - kilka zdań o pracy Cary i innych adminek

Witajcie!
Przed chwilą wróciłam do domu na przepustkę! Na naszej grupie na Facebooku jest dużo info na ten temat! Zostanę w domu do poniedziałku (rano o 4 wyjeżdżam). Został mi jeszcze tydzień rehabilitacji! Ale myślę, że to przeżyję. Czuję się tam coraz lepiej, ale i tak ''wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej''. ♥

Dobra! Przejdźmy do tematu!
Muszę wypowiedzieć się na temat administracji bloga!
Zaczynając od najmłodszej względem dołaczenia do bloga - Cary.
JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z JEJ PRACY NA BLOGU, PISZE POSTY NIEMALŻE CODZIENNIE PO 3, JEJ STYL PISANIA JEST NIESAMOWITY, MA ORYGINALNE POMYSŁY!
Bardzo podoba mi się jej praca, BARDZO! Jej ostatni post o związkach na Awatarii był bardzo wciągający i zapewne każdy czytał go z zaciekawieniem. Dlatego też podjęłam decyzję.
Mimo iż nie jesteś tu aż tak długo to...
OTRZYMUJESZ POSADĘ ADMINISTRATORA 

Następną osobą jest Elen!
Jej posty są także ciekawe, nie pisze ich rzadko, nie pisze ich często - tak pół na pół.
Ale jestem zadowolona, jedak twoja posada pozostaje bez zmian.

Karma (Ola)
Z twojej strony posty nie pojawiają się zbyt często, jednak uważam, że piszesz je częściej niż Gabrysia. W związku z tym muszę podjąć poważną decyzję.
Na prawdę zawiodłam się TROCHĘ na Tobie i Gabrysi.
Gabrysia nie pisze w ogóle postów, jej ostatni post miał miejsce : 29 października. Niestety ale muszę wziąć to pod uwagę, ponieważ bardzo rzadko piszesz posty... :/
Przepraszam jeżeli Cię urażę, ale decyzja musi taka być.

Zwracam się z nią do czytelników:
Czy Gabrysia ma zostać na blogu Awataria Oczami Youtuberów?
Na chwilę obecną niestety otrzymujesz posadę autora.
Zapraszam do głosowania... :/
~Emi




4 komentarze:

  1. Cara zasluguje na najwyrzza rangę bo jako rylko ty Emi i Cata piszecie posta a inne maja bloga w dupiem. Cara jest super spotkałam się z nią w klubie i niech zostanie w resztą niech będzie na znbity pysk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, ale nie mogę wyrzucić wszystkich od co. Potem będą problemy, obrażą się na mnie... ja nie chcę... :(
      Jeszcze się zastanawiam co z tym zrobić.

      Usuń
  2. Ja na twoim miejscu udunęłabym z bloga Gabrysie i Ole jak pisałaś sama praktycznie nic nie piszą. A jakby miały pretensje to walić to same są sobie winne.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.