niedziela, 13 listopada 2016

Najlepsze od Rosjan #1 - FanArty

Witajcie!
Kolejna nowa seria, tym razem pojawią się tzw. fanarty, które zostały wykonane przez graczy z Rosji. Niestety autorzy obrazków nie są mi znani.
Obrazki dostarczyła mi Taylor, serdecznie dziękuję! :D
Zaczynajmy, na początek 4 fanarty!

Powyższy obrazek to portret Awatarki.
No cóż, nie mam tu zbyt wiele do powiedzenia, jest świetny!
Sama lepiej i tak nie potrafię! <3 :D

○○
Kolejny portrecik!
Tutaj z kolei mamy Awatarkę w najnowszej fryzurze za 50G.
Ten obrazek jest nawet lepszy od poprzednika! :)

○○○
 I znowu portrecik!
Rudowłosa dziewczyna w niebieskiej sukience na tle wiosennego stawu o ile się nie mylę! :)
Śliczne!

○○○○
Ten obrazek jest najładniejszy ze wszystkich, które pojawiły się w dzisiejszym poście!
Jest to taki jakby gang, osoby są w barze. Wszystko tutaj do siebie pasuje! Nic dodać, nic ująć!
Rewelacyjny! Co wy o nim myślicie?

To już wszystkie fanarty, na dziś! Mam w zanadrzu jeszcze wieeeleee takich!
Oczywiście, zezwalam innym adminkom na prowadzenie tej seri, bo wiem, że też chciałyście co nieco o tym napisać! :D

A więc, podobały się fanarty? Dajcie znać w komentarzach, który najbardziej przypadł wam do gustu!
~Emi

3 komentarze:

  1. Powinnaś podać autorów prac 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorzy prac nie są mi znani, wiem tylko że obrazki pochodzą z Rosji . A obrazki dostałam od Taylor, a ta nie powiedziała mi z jakich źródeł korzystała.

      Usuń
    2. Powinna najpierw sprawdzić czy nie są z "Prawa autorskie zastrzeżone" , albo przynajmniej się zapytać (tłumacz Google) czy może no chyba że to zrobiła w co wątpię 😉

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.