niedziela, 13 listopada 2016

Detektywi w akcji #1 - Oszustka V.I.P.

Witajcie w nowej serii!
Ja wcielam się w rolę detektywa i sprawdzam, kto jest oszustem, a kto jest uczciwy.
Dzisiaj wybrałam się na wydarzenie:
Nie jaka Aleksandra pisze, że rozdaje V.I.P.
Postanowiłam to sprawdzić!
Poszłam do jej domu.
Jak widzicie ma współpomocnika Żelkową.
Ona także zrobiła zadanie, o tym że dotała V.I.P. 
Ja już wiem, o co chodzi. B)
Przychodziły następne osoby, postanowiłam poczekać na to co się stanie potem.
Poinformowałam właścicielkę domu o tym, że robię zdjęcia które potwierdzą, czy jest oszustką, czy uczciwym graczem. Co otrzymałam w odpowiedzi?
Zostałam wyrzucona z pokoju!
I to ma być uczciwość? Heh... śmieszne.
 Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia podejrzanej o oszustwo.
Ale poprosiłam o pomoc Wojtka (Czekoladowego) z bloga Bananowa Awataria. (u niego także pojawi się materiał na ten temat, zachęcam do przeczytania jego opinii na ten temat)
Dziękuję Wojtkowi za przesłanie paszportu oskarżonej.
Oto ona. Uważajcie na nią i nie wierzcie nikomu w takie wybryki jak : DAJĘ V.I.P. ZA PREZENT!
A więc Aleksandro... następnym razem staraj się grać uczciwie, a nie oszukiwać ludzi.
~Emi




1 komentarz:

  1. Nmzc również dziękuje za polecenie bloga innym #Chocolate_Wojtek

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.